۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۴۸۶۹۴۹
رییس ستاد انتخابات قم مطرح کرد؛

افراد متخصص در مساله مدیریت شهری انتخاب شوند

رییس ستاد انتخابات استان قم، یکی از عوامل عقب افتادگی را نگاه سیاسی به همه مسائل عنوان کرد و گفت: در مساله مدیریت شهری باید تلاش کنیم تا افراد متخصص در شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب شوند.
احد جمالی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، احد جمالی روز یکشنبه در هفتمین جلسه ستاد انتخابات استان قم، با اشاره به برگزاری همایش «شوراها، تخصص و کارآمدی» در روز چهارشنبه هفته جاری افزود: باید تلاش شود تا طیف وسیع تری از مردم نسبت به بحث مهم شوراها و نقش تاثیرگذار خود در آینده شهر قم آشنا شوند.
وی با اشاره به جمعیت بیش از یک میلیونی شهر قم ادامه داد: قم به عنوان یک کلانشهر در کشور مطرح است و شورای انتخابی مردم باید از ظرفیت، تخصص و توانایی لازم برای اداره این شهر برخوردار باشد.
معاون استاندار قم خاطرنشان کرد: شهر مقدس قم پایگاه جهان اسلام، دروازه ورودی پایتخت کشور و محل تردد چندین استان کشور است وطی دهه های اخیر شاهد رشد چند برابری جمعیت این شهر بوده ایم که همین مساله اهمیت انتخاب افراد توانمند و دوراندیش را دوچندان می کند.
جمالی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه با تبلیغات زودهنگام به بهانه های مختلف مطابق قانون برخورد می شود ، اظهار داشت: همه افراد تقوا و قانون مداری را مدنظر داشته باشند.
وی ادامه داد: در شرایط ناامن منطقه و درحالی که دشمنان در پی ضربه زدن به نظام اسلامی هستند باید با یکدیگر اتحاد داشته باشیم.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 29 اردیبهشت ماه سال آینده در سراسر کشور برگزار می شود./872/د102/ی

ارسال نظرات