۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۴۸۷۱۲۱
معاون قرآن و عترت ارشاد:

4 هزار و 500 نفر از فعالان قرآنی بیمه می‌شوند

معاون قرآن و عترت ارشاد گفت: بودجه معاونت قرآن و عترت برای سال آینده 100 درصد افزایش یافته است، سال آینده 4 هزار و 500 نفر از فعالان قرآنی بیمه می‌شوند.
حجت الاسلام حشمتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدرضا حشمتی معاون قرآن و عترت ارشاد امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت ارشاد که در سالن تالار پژوهش‌های فرهنگ و هنر برگزار شد، گفت: در کنار حفظ و تلاوت قرآن کریم آنچه بسیار اهمیت دارد فهم و عمل به آن است که رهبر معظم انقلاب همواره بر آن تاکید دارند.

وی افزود: برای فهم قرآن باید درباره آیات آن به تدبر و تفکر پرداخت، هر کس در هر سن و سطح تحصیلات می‌تواند به فهم و تدبر در قرآن بپردازد در صورتی که به آن خوب گوش فرا دهد.

معاون قرآن و عترت ارشاد درباره هزینه جوایز برگزیدگان پانزدهمین دوره آزمون قرآن و عترت ارشاد، عنوان کرد: در این دوره 5 هزار نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند که اعتباری معادل 700 میلیون تومان به منظور هدیه آنان در نظر گرفته شد که بخش عمده آن به وزارت آموزش و پرورش تعلق دارد.

حجت‌الاسلام حشمتی درباره بیمه فعالان قرآنی، اظهار داشت: تا پایان امسال 2 هزار نفر تحت پوشش بیمه فعالان قرآنی قرار می‌گیرند، همچنین سال آینده نیز 4 هزار و 500 نفر بیمه می‌شوند.

وی گفت: با حمایت و پیگیری وزیر ارشاد بودجه معاونت قرآن و عترت برای سال آینده 100 درصد افزایش یافته است که امیدواریم با آن قدم کوچکی برای ارتقای برنامه‌ها و حمایت از مؤسسات قرآنی برداشته شود./202/807/ب1

ارسال نظرات