۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۴۸۷۲۱۱
سردار شاهوارپور خبر داد؛

نام نویسی 5 هزار خادم شهدا برای خدمت رسانی به زائران یادمان های جنوب غرب

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان از نام نویسی 5 هزار خادم شهدا برای خدمت رسانی به زائران مناطق عملیاتی جنوب غرب خبر داد و گفت: دوهزار و 700 نفر تاکنون در یادمان‌ ها حضور و به خدمت رسانی برای زوار مشغول هستند.
سردار شاهوارپور فرمانده سپاه ولي عصر (عج) خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، صبح امروز در گردهمایی خادمان راهیان نور خوزستان که در سالن فجر امام خامنه ای مجتمع فجر اهواز برگزار شد، با اشاره به حضور پرشور امت حزب الله ایران برای زیارت یادمان های شهدا در خوزستان ابراز داشت: در برنامه مذکور از براداران و خواهران خادم الشهدا با رویکرد تجلیل و تقدیر و تأکید بر ارائه خدمات شایسته و مخلصانه به زائران جمع شدیم.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان اظهار داشت: از سال 88 پس از واگذاری ارائه خدمات به راهیان نور به سپاه استان، با استفاده از سپاه و بسیج استان پتانسیل و توان خود را برای توسعه فرهنگ جهاد و شهادت به کار بردیم و در اثر توسعه این فرهنگ جوانان بسیاری به صورت داوطلبانه در دفاع از حم نامنویسی و شربت شهادت را نوشیدند.

این مقام مسؤول حرکت فرهنگی راهیان نور را یکی از موضوعات بسیار مهمی برشمرد که هر ساله جوانان بیشتری در آن حضور پیدا می‌کنند.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه تعداد مروّجان فرهنگ ایثار و شهادت در حال افزایش است، افزود: امیدواریم همانطور که رهبر معظم انقلاب دفاع مقدس و حرکت راهیان نور را سرمایه‌ عظیمی بیان کردند، بتوانیم چنین سرمایه ای را حفظ و گسترش دهیم و چنین اقدامی با حضور مشتاقان و جوانان محقق خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 5 هزار نفر خوزستانی برای خادمی در یادمان های دفاع مقدس نام نویسی کردند، گفت: دوهزار و 700 نفر تاکنون در یادمان‌ها حضور یافتند و با برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش می شود تا ان شاءالله همه خادمان از این حرکت فرهنگی بهره مند شوند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان وجود اقشار فرهیخته، دانشجو و طلبه و فعالان فرهنگی را یکی از ویژگی های برجسته در میان خادمان عنوان کرد و ابراز داشت: ان شاءالله یاد و خاطره شهدا و رسالت آنها را توسعه فرهنگ شهادت ایفا کنیم./204/9456/ب1

ارسال نظرات