۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۴۸۷۲۱۷
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

علم بدون ایمان کارآمد نیست

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: علم باید با ایمان همراه باشد و علم بدون ایمان کارآمد نیست و گاهی ممکن است مضر واقع شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار کارکنان بنیاد ملی نخبگان خراسان جنوبی، اظهار داشت: خداوند متعال در تمام کره زمین استعدادها و معادنی با توجه به نیازهای انسان آفریده است.

وی گفت: انسان ها دارای استعدادهای بسیار خوب و ارزشمندی هستند که باید این استعدادها استخراج شود و نخبگان نیز در جامعه زوایای مختلف این استعدادها را شکوفا کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: یکی از مهم ترین استعدادهای کره زمین معادن می تواند باشد که به صورت موادخام استخراج و به سایر کشورهای دنیا ارسال می شود.

حجت الاسلام والمسمین عبادی تصریح کرد: تلاش شود انسان های با استعداد شناسایی و سپس پرورش پیدا کنند و کارکنان بنیاد ملی نخبگان نیز جزء کسانی هستند که می توانند انسان های با استعداد را شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه انسان هایی که هیچ گونه یافته علمی ندارند نمی توانند به چیزی دست یابند، ادامه داد: علم باید با ایمان همراه باشد و علم بدون ایمان کارآمد نیست و گاهی ممکن است مضر واقع شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهای پردرآمد و دارای ذخایر ارزشمندی است، خاطرنشان کرد: نخبگان یک جامعه به عنوان ذخایر کشور و ثروت های ملی محسوب می شوند./203/880/ب1

ارسال نظرات