۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۴۸۷۲۴۱
امام جمعه موقت اهواز:

راهیان نور، حماسه‌ دفاع مقدس را برای همیشه ماندگار کرد

امام جمعه موقت اهواز گفت: راهیان نور، حماسه‌ های دوران دفاع مقدس را برای نسل ‌های آینده ماندگار و اثرگذار کرد.
حجت الاسلام والمسلمين حسن زاده ، امام جمعه موقت اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز صبح امروز در همایش خادمان شهدای خوزستان که در سالن امام خامنه ای مجتمع فجر اهواز برگزار شد، گفت: راهیان نور سنت حسنه‌ای است که رهبرمعظم انقلاب آن را تثبیت کردند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه راهیان نور، حماسه‌ های دوران دفاع مقدس را برای نسل ‌های آینده ماندگار و اثرگذار کرد، افزود: یادمان‌های شهدا روزگاری در حال فراموشی بودند که با حضور رهبرمعظم انقلاب از فراموشی آنها جلوگیری شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با اشاره به اینکه حرکت راهیان نور در خوزستان از مهرماه آغاز و تا پانزدهم فروردین ادامه خواهد یافت، اظهار داشت: در این 6 ماه باید به زائران گفته شود که رزمندگان در طول سال در مناطق جنگی و در سرما و گرما با دشمنان نبرد و از کشور دفاع کردند.

وی خاطرنشان کرد: باید در روایتگری، اتفاقات جنگ تحمیلی را بدون تحریف و مبالغه روایت کنیم.

امام جمعه موقت اهواز خطاب به خادمان شهدا گفت: به شما توصیه می‌کنم کتاب ‌های تألیفی درباره رزمندگان را مطالعه تا بیشتر با رشادت ‌ها و جان فشانی های ایثارگران آشنا شوید.

گفتنی است، همایش خادمان شهدای خوزستان با حضور سردار غیب پرور، سردار شاهوار پور، معاون استاندار خوزستان، خادمان شهدا و کاروان های راهیان نور و اقشار مختلف مردم در سالن امام خامنه ای مجتمع فجر اهواز برگزار شد./203/9456/ب1

ارسال نظرات