۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴
کد خبر: ۴۸۷۳۹۵
با حضور زائران سرزمین های نور؛

آیین معنوی «عصری با شهدا» در یادمان شهدای شلمچه برگزار می شود

آیین معنوی «عصری با شهدا» در یادمان شهدای شلمچه و با حضور کاروان های راهیان نور برگزار می شود.
برگزاری آیین معنوی «عصری با شهدا» در یادمان شهدای شلمچه

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیین معنوی «عصری با شهدا» در دو بازه زمانی متفاوت و با حضور دو سخنران مطرح کشوری در یادمان شهدای شلمچه با حضور زائران سرزمین های نور برگزار می شود.

در بازه زمانی اول که از 24 تا 30 اسفندماه ادامه دارد، حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری به عنوان سخنران و سعید حدادیان و محمدحسین حدادیان مداحان مراسم را دو ساعت پیش از اذان مغرب و عشاء به افق شلمچه در یادمان شهدا برگزار می کنند.

همچنین در بازه زمانی دوم که از یک تا چهارم فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت، سخنران آیین حجت الاسلام  علیرضا پناهیان و مداح حاج مهدی رسولی خواهند بود که مراسم دو ساعت پیش از اذان مغرب و عشا به افق شلمچه برگزار می شود.

براساس این گزارش، ویژه برنامه تحویل سال نو روز دوشنبه(30 اسفند) از ساعت 11 تا 14 با حضور حجت الاسلام پناهیان، مهدی سلحشور و ابراهیم سنایی برگزار خواهد شد.

یادمان شهدای شلمچه، یادآور عملیات غرورآفرین کربلای 5 و ایستادگی جانانه رزمندگان اسلام به سال 65 در برابر دشمن است که هم اکنون تعدادی از شهدای گمنام این عملیات در آن آرام گرفته و همه ساله خیل مشتاقان برای زیارت آنها به شلمچه عازم می شوند./9456/101/ب2

ارسال نظرات