۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۴۸۷۶۲۸

حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود صدوق درگذشت

حجت‌الاسلام والمسلمین صدوق به منظور شرکت در سخنرانی به دعوت مردم شیراز در حال سفر به این شهر بود که در حوالی شهر آباده دچار سانحه رانندگی شد و جان خود را از دست داد.
حجت الاسلام مسعود صدوق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود صدوق صبح امروز بر اثر سانحه رانندگی حوالی شهر آباده جان خود را از دست داد.

براساس این گزارش، پیکر حجت الاسلام والمسلمین صدوق پس از اقامه نماز میت توسط  آیت الله میرباقری فردا بعد از نماز جمعه قم به سوی حرم مطهر حضرت معصومه (س) برای تدفین در حرم تشییع خواهد شد.

مراسم اولین شب درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین صدوق فردا شب بعد از نماز مغرب و عشاء در بلوار الغدیر قم، مسجد الغدیر برگزار خواهد شد.

وی از شاگردان آسید منیر الدین حسین الهاشمی (بنیانگذاری فرهنگ در فرهنگستان علوم اسلامی) و استاد سطح عالی حوزه علمیه قم بود.

گفتنی است، حجت‌الاسلام والمسلمین صدوق به منظور شرکت در سخنرانی به دعوت مردم شیراز در حال سفر به این شهر بود که در حوالی شهر آباده دچار سانحه رانندگی شد و جان خود را از دست داد./836/ 202/ص

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۶
سلام علیکم
برای مشاهده لیست طبقه بندی شده آثار پژوهشی استاد مسعود صدوق و دریافت رایگان فایل اسناد می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید. https://hosseiniehandisheh.ir/sadogh
0
0