۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۴۸۷۷۰۶
امام جمعه موقت تبریز:

دشمن از پیشرفت‌های ایران در حوزه دفاعی هراسان است

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه دشمن از پیشرفت‌های ایران در حوزه تسلحیات نظامی هراس دارد، گفت: دشمن می داند که پیشرفت ایران در حوزه‌های مختلف تداوم دارد.
حجت الاسلام والمسلمین علی حاجی زاده، امام جمعه موقت تبریز 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی حاجی‌زاده، امام جمعه موقت تبریز ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه تبریز با اشاره به نزدیکی سالروز ولادت حضرت فاطمه(س)، اظهار داشت:  وجود مبارک امام خمینی(ره) نیز در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر نظام اسلامی در حوزه نظامی و تسلیحات دفاعی، اظهار داشت: اخیرا موضوع پهپاد کرار در جهان و بین دشمنان ایران اسلامی سر و صدای بسیاری را به دنبال داشته است و همه را متوجه این امر کرده است که پیشرفت ایران اسلامی به ویژه در حوزه دفاعی همچنان تداوم دارد.

امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه در دوران جنگ تحمیلی ما چنین تجهیزات پیشرفته نظامی را نداشیم و با هزینه‌های بسیاری آنها را تهیه می کردیم و با این وجود در برابر دشمنان ایستادیم، گفت: امروز متوجه شده‌اند که تسلیحات نظامی کشور در حال پیشرفت چشمگیری است،

وی خاطرنشان کرد: ما با روحیه مقاومت و ایثار توانستیم به این پیشرفت‌ها دست یابیم و امروز نیز مشکلات اقتصادی کشور در گرو همین روحیه مقاومت و با توجه به اقتصاد مقاومتی حل خواهد شد، امروز دشمن با بهانه‌ تسلیحات هسته ای ایران را تحت فشار گذاشته است و تلاش دارد این پیشرفت‌ها را متوقف کنند.

این استاد حوزه علمیه تبریز با اشاره به رشد موشک‌های شهاب، زلزال، بالستیک و امثال آن در کشور، تصریح کرد: این توسعه و پیشرفت به حدی است که خواب را از چشم دشمنان ربوده و آنها را نگران کرده است، اسرائیل و آمریکا تمرکز بیشتری بر تسلیحات هسته‌ای و موشکی ایران دارند تا بتوانند شاید این پیشرفت را محدود کنند.

وی با بیان اینکه امنیت و اقتدار ایران به برکت خون شهدا و ولایت فقیه است و در دنیا نظیری ندارد، گفت: آمریکایی که میزان کشته شدگان خیابانی آن بیشتر از عملیات ایران است مدعی است که ایران آزادی ندارد، وضعیت آمریکا در اقتصاد، انتخابات و رفتار یک رییس جمهور تازه به قدرت رسیده شاهد این ادعای توخالی است.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه حاشیه سازی دشمنان به ویژه اسرائیل و آمریکا درباره پهباد کرار از روی هراس آنها از پیشرفت‌های کشور است، ابراز داشت: آنها به این پی برده‌اند که ایران در حال پیشرفت است و به صنعت‌های مختلفی خواهد رسید.

وی با اشاره به تجربه تلخ برجام در درک صحیح از بدعهدی و غیر قابل اعتماد بود، آمریکا برای ایران، تصریح کرد: با اینکه آمریکا بدعهدی کرد اما مردم متوجه شدند که اعتماد به آمریکا برای کشور سودی نخواهد داشت و با چهره واقعی آمریکا آگاه شدند و به درستی سخنان مقام معظم رهبری پی بردند.

وی با تأکید بر همراهی تبعیت با محبت، گفت: رهبر معظم انقلاب در رابطه با ولایت معصومان فرموده‌اند که ولایت تنها با محبت نباید باشد، بلکه با پیروی از رهبر، امام و پیامبر(ص) ممکن خواهد شد، بنابراین همه باید با تبعیت از ولایت فقیه باید در مسیر توسعه کشور قدم برداریم.

امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه فاطمه زهرا(س) اسوه زنان و مردان است، گفت: حضرت زهرا(س) الگوی ولایتمداری همگان است و زنان مسلمان نیز باید در حجاب، رفتار، زندگی زناشویی، شوهرداری و غیره وجود مبارک دخت نبی مکرم اسلام را الگوی خود قرار دهند./854/201/ب2

ارسال نظرات