۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۴۸۷۷۱۳
امام جمعه بیرجند:

اختلافات ضربات غیر قابل جبرانی به جامعه اسلامی وارد می کند

امام جمعه بیرجند گفت: باید قدردان انقلاب و نظام اسلامی باشیم، اختلافات و عدم اتحاد بین مسلمانان به جامعه اسلامی ضربات غیر قابل جبرانی را وارد می کند.
امام جمعه بیرجند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی، امام جمعه بیرجند ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه، اظهار داشت: اتفاقات اخیر استان به دلیل اختلاف سلیقه در بین برخی ها صورت گرفته و هیچ گونه تفرقه ای وجود ندارد.

وی گفت: دشمنان از این اختلافات و دودستگی ها سوءاستفاده می کنند که باید با هوشیاری و ایجاد وحدت توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه در استان فرهنگی خراسان جنوبی نباید دودستگی و دوقطبی وجود داشته باشد، افزود: همه باید در جهت تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب و در راستای اعتلای اسلام، قرآن و دین حرکت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی تصریح کرد: باید قدردان انقلاب و نظام اسلامی باشیم، اختلافات و عدم اتحاد بین مسلمانان به جامعه اسلامی ضربات غیر قابل جبرانی را وارد می کند.

وی با اشاره به ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن، ادامه داد: حضرت زهرا(س) الگوی کامل فضیلت های اخلاقی برای تمام عالم و به ویژه بانوان جهان است.

امام جمعه بیرجند خاطرنشان کرد: بانوان جامعه اسلامی باید از حضرت زهرا(س) درس زندگی بیاموزند و ایشان را الگوی خود قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی با اشاره به سال جدید، اظهار کرد: باید در آستانه سال نو، روح و جان خود را با مهربانی و بخشش پاک کنیم و سعی کنیم سالی سرشار از اخوت و برادری داشته باشیم و اسلام حقیقی را در جامعه پیاده کنیم.

همچنین روز ملی شدن صنعت نفت، آغاز عملیات فتح المبین و روز جهانی آب و هوا سایر مناسبت های هفته بود که امام جمعه بیرجند به آن ها اشاره کرد./880/201/ب2

ارسال نظرات