۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۴۸۷۸۱۴
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

عمل به قانون راه حل مشکلات معیشتی مردم است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر بخواهیم وحدت مردم حفظ شود باید در راستای قانون عمل کنیم، اگر به قانون عمل شود مشکلات معیشتی مردم نیز حل خواهد شد.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار با نمایندگان مردم خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از مجمع نمایندگان استان که با هماهنگی و وحدت در جهت رفع مسائل عمرانی و زیرساختی تلاش می‌کنند تشکر می‌کنم.

وی گفت: برای مجمع نمایندگان استان وظیفه‌ دیگری به دلیل ناکارآمدی برخی مسؤولان اجرایی درست کرده‌اند و کارهای مردم که بر زمین مانده است را باید نمایندگان استان این کارهای بر زمین مانده را بردارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: اگر تمام مسؤولان کارهای خود را به خوبی انجام دهند آن وقت کار مردم نیز حل خواهد شد و مشکلات نمایندگان استان کمتر می‌شود و بهتر می‌توانند به کارهای اصلی خود برسند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: نباید در استان خراسان جنوبی مسائل حاشیه‌ای داشته باشیم چون که اگر وقت خود را در مسائل حاشیه‌ای هدر بدهیم نمی‌توانیم به مسائل اصلی در استان بپردازیم.

همان‌هایی که می‌گویند نباید جامعه دوقطبی شود استارت مسائل حاشیه‌ای را در استان می‌زنند

وی ادامه داد: همان‌هایی که هیچگونه دغدغه‌ای ندارند و می‌گویند نباید جامعه دوقطبی شود استارت مسائل حاشیه‌ای را در استان می‌زنند، این‌ها همان‌هایی هستند که ایجاد تفرقه در بین مردم می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: جالب است همین افرادی که حاشیه درست می‌کنند از مردم طلبکار هم هستند و می‌گویند جامعه نباید دوقطبی شود؛ اما برعکس از قانون اساسی پیروی نمی‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه محور تمام آرمان‌های دینی و انقلاب اسلامی ولایت فقیه است، اظهار کرد: همان کسانی که تخلف می‌کنند جامعه را به سمت دوقطبی بودن هدایت می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم وحدت مردم حفظ شود باید در راستای قانون عمل کنیم، اگر به قانون عمل شود مشکلات معیشتی مردم نیز حل خواهد شد و مشکلات مردم نابسامان نخواهد بود که عده‌ای نان شب برای خوردن نداشته باشند و عده‌ای هم حقوق‌های نجومی به جیب بزنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اینکه مسؤولان بر خلاف قانون عمل کنند و شعار بدهند اما کسی در مقابل حرکت‌های خلاف قانون آن‌ها اعتراض نکند وحدت بر باطل خواهد بود و به طور قطع این وحدت بر باطل قابل قبول نیست.

برخی از مسؤولان آنقدر فنی حرف می‌زنند که کمتر کسی باشد تا حرف‌های آن‌ها را باور نکند

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه باید آرمان‌های دینی و انقلابی استان حفظ شود، عنوان کرد: برخی از مسؤولان به قانون پایبند نیستند و بسیار پررو هستند و داغ حرف می‌زنند و آنقدر فنی حرف می‌زنند که کمتر کسی باشد تا این حرف‌های آن‌ها را باور نکند.

وی ادامه داد: مردم وقتی که مشاهده می‌کنند شرایط یک بام و دو هوا است و برخی به مسائل حاشیه‌ای می‌پردازند به طور قطع تحمل نخواهند کرد و اعتراض می‌کنند اما همین کسانی که حاشیه درست می‌کنند آنقدر پررو هستند که به مردم اعتراض می‌کنند و آن‌ها را خفاش می‌خوانند و کارهای آن‌ها را غیرقانونی می‌دانند.

راه‌آهن و انتقال آب از دریای عمان 2 پروژه بزرگ استان است/مردم چنانچه احساس کنند فرهنگ دینی آن‌ها به غارت می‌رود هرگز سکوت نخواهند کرد

حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: نگاه نمایندگان استان نگاه کلان است، هر نقطه از استان که پیشرفت کند در مابقی نقاط استان هم تأثیر می‌گذارد.

وی گفت: بحث راه‌آهن و انتقال آب از دریای عمان 2 پروژه مهم و بزرگ استان است که از دولت انتظار می‌رفت این پروژه‌ها را از چند سال قبل آغاز کند اما تاکنون هیچگونه کار عملیاتی صورت نگرفته است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: خط آب از دریای عمان کشیده خواهد شد و 3 استان سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و جنوبی از این خط آب بهره‌مند می‌شوند.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: مردم استان از فرهنگ دینی بالایی برخوردار هستند و این فرهنگ دینی نعمت بزرگی است که برای ما میراث گذاشته شده است و چنانچه مردم احساس کنند این میراث آن‌ها به غارت می‌رود هرگز سکوت نخواهند کرد، مردم می‌خواهند بر آنچه که دارند افزوده شود نه اینکه چیزی را از دست بدهند.

وی عنوان کرد: از تمام زحمات علما و روحانیون که در چند هفته گذشته نسبت به فرهنگ دینی خود حساسیت نشان دادند تشکر می‌کنم و قدردانی خود را از آن‌ها اعلام می‌کنم.

چرا مدیران استانی مشکلات مردم را حل نمی‌کنند؟

امیرحسنخانی، نماینده مردم طبس، بشرویه، سرایان و فردوس در مجلس شورای اسلامی در این دیدار افزود: مردم خراسان جنوبی در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشتند و مسؤولان در مقابل مردم کم آورده‌اند.

وی با بیان اینکه شرکت مردم استان در انتخابات بالای 90 درصد است، گفت: با اینکه مشکلات در روستاها زیاد است ولی مردم به ما می‌گویند شما فقط به آرمان‌های امام راحل و شهدا عمل کنید چیز دیگری از شما نمی‌خواهیم.

نماینده مردم طبس، بشرویه، سرایان و فردوس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات معیشتی مردم و بیکاری آن‌ها مورد توجه قرار بگیرد، افزود: باید در جهت حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام حرکت کنیم.

حسنخانی تصریح کرد: مردم حق زیادی به گردن مسؤولان دارند، متأسفانه طوری با مردم برخورد می‌کنیم که دغدغه‌های آن‌ها مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: چرا مدیران استانی مشکلات مردم را حل نمی‌کنند؟ چرا برخی‌ها به دنبال حاشیه هستند؟ باید از مسائل حاشیه‌ای پرهیز شود و تمام تفکر و بحث استان روی مسائل اصلی باشد.

نماینده مردم طبس، بشرویه، سرایان و فردوس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسؤولان گاهی وقت‌ها راه را گم می‌کنند به این دلیل از مسائل اصلی غافل می‌شوند و به دنبال مسائل حاشیه‌ای می‌روند، خاطرنشان کرد: متأسفانه کشور ما در آمار دچار نقض است و آمارهایی داده می‌شود که وجود ندارد، نرخ بیکاری در استان زیاد است اما این نرخ بیکاری در آمارها کم است./880/ 200/ص

ارسال نظرات