۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۴۸۷۸۶۷
رییس مرکز فوریت های پزشکی استان قم خبر داد؛

آماده باش اورژانس 115 قم در ایام نوروز

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم از آمادگی اورژانس 115 قم همزمان با فرا رسیدن سال جدید و آغاز مسافرت‌های نوروزی خبر داد.
اورژانس

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا حسنی با اشاره به برنامه‌های اورژانس 115 قم در ایام نوروز گفت: نیروهای اورژانس با همه توان و امکانات در راستای خدمات رسانی به زائران و مسافران تلاش می‌کنند و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

وی افزود: در این ایام تداوم و ارائه خدمات عادی و روزانه به همشهریان درسطح شهر با فعالیت ۲۰ ایستگاه و پایگاه اورژانس را خواهیم داشت.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: با توجه به افزایش تردد و بار ترافیکی درجاده‌های اصلی استان فعالیت ۲۰ ایستگاه و پایگاه و بهره‌گیری از ۲۶دستگاه آمبولانس در تمام جاده‌های منتهی به استان صورت می‌گیرد.

حسنی تاکید کرد: بر اساس آسیب شناسی سنوات قبل در جاده‌های با تصادف و مجروح بیشتر، ۶ آمبولانس پشتیبان نیز در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر پوشش پزشکی مناسب در هسته مرکزی شهر و پارکسوارهای استان بر اساس درخواست و هماهنگی‌های انجام شده با مسؤولان مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر، با بکارگیری تعدادی آمبولانس پوشش درمانی مناسبی در این دو مکان مقدس انجام خواهد شد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به نیروهای اورژانس گفت: در راستای ارائه خدمات درمانی مناسب علاوه بر بکارگیری نزدیک به ۳۰۰ نفر پرسنل درمانی فنی شامل پزشک، کارشناس فوریت‌های پزشکی و پرستار، کاردان و... مجموعا از حدود ۵۰ دستگاه آمبولانس مجهز، ۱۰ دستگاه موتورلانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و همچنین از ظرفیت بسیار موثر و اثربخش بالگرد اورژانس با امکانات پیشرفته پزشکی در این ایام بهره گیری خواهد شد./872/د102/ی

ارسال نظرات