۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۴۸۸۲۶۸
امام جمعه موقت اصفهان:

قدرت و وحدت ملي در همراهي با رهبر انقلاب است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: قدرت، انسجام و وحدت ملي ما در همراهي با رهبر است و تا اين رهبر را داريم، آمريكا، انگليس و اسرائيل هيچ غلطي نمي‎توانند بكنند.
حجت الاسلام ميردامادي، امام جمعه موقت اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در اصفهان، حجتالاسلام والمسلمين سيدمجتبي ميردامادي، در خطبههاي اين هفته نماز جمعه اصفهان كه در مصلاي امام خميني(ره) برگزار شد، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوي گفت: قدرت رهبري را نبايد از دست بدهيم، تبليغات دشمنان نبايد ما را دلسرد بكند، بيش از همه ما آنكه دلش ميسوزد و در رنج است رهبر معظم انقلاب است، مردي دلسوز و مهربان هستند و مرتب به مسؤولان توصيه ميكنند كه اقتصاد را درست و بيكاري را حل كنيد.

وي با اشاره به اينكه مسأله توليد مسأله بسيار مهمي است، خاطرنشان كرد: انسان وقتي ميشنود كه بسياري از كارگاههاي بزرگ و كوچك تعطيل شده متأسف ميشود، مقصر چه كسي است؟ رهبر معظم انقلاب روي كارگاهها تأكيد كردند، روي قاچاق تأكيد كردند، فرمودند برويد دانهدرشتها و سردستهها را بگيريد كه توليد ايران را از بين ميبرند و با آنها بايد مبارزه كرد، اگر كسي پشت به اين صحبتها بكند، روز قيامت روسياه است.

امام جمعه موقت اصفهان ابراز كرد: رهبر انقلاب فردي فقيه، حكيم، زندهدل، شجاع و قهرمان و نمونه كه كلامش نور است و امرش رشد است و توصيه ايشان تقوا است، در سخنان حكيمانه و مدبرانه و دلسوزانه در حرم مطهر رضوي نكات بسيار مهم و زيبايي را بيان كردند، ايشان سفارش به انتخابات آينده كردند و اينكه همه مردم بايد در اين انتخابات شركت كنند.

حجتالاسلام والمسلمين ميردامادي با اشاره به توصيه رهبري درباره جايگاه مديريت انقلابي، اظهار كرد: ايشان فرمودند هرگاه مديريت انقلابي و فعال و پرتحرك داشتيم كارها پيش رفته است و هرگاه مديريت غيرانقلابي و ضعيف داشتيم عقب ماندهايم، سخنان حكيمانه رهبر معظم انقلاب در تمام ابعاد به ویژه دلسوزي ايشان راجع به فقرا و مستمندان و مشكلات اقتصادي و مشكلات مختلف مردم بسيار حياتبخش بود و اميدواريم مسؤولان به فكر بيفتند، مسؤولان مسؤول هستند، رييس يعني نوكر مردم و در انتخابات آينده هم بيدار و هوشيار باشيم، افرادي را انتخاب كنيم كه بدانيم كاري صورت ميدهند.

وي ادامه داد: قدرت، انسجام و وحدت ملي ما در همراهي با رهبر است و تا اين رهبر را داريم، آمريكا، انگليس و اسرائيل هيچ غلطي نميتواند بكند، ايشان تأكيد كردند كه همه بايد انتخابات پرشوري را رقم بزنند و تأكيد كردند كه ملت ايران با برگزاري انتخابات خوب سرافراز ميشود و كشورهاي مستكبر نميتوانند هيچ غلطي بكنند.

امام جمعه موقت اصفهان تغيير و تحويل سال را آيت و نشانهاي الهي دانست و اظهار كرد: خداوند كره زمين را با عظمت آفريده و اين كره زمين بدون ستونهايي كه ديده شود در آسمان ايستاده است، اين طور نيست كه ستون نداشته باشد و جاذبه همه سيارات را در مدار خودشان قرار داده است، كره زمين در حركت خودش نه كند شده و نه تند شده است به نحوي كه دانشمندان ميتوانند ساعت تحويل سال را پيدا كنند و اين همهاش آيات الهي است، عيد نوروز همهاش آيات الهي است كه اميدواريم در انفس هم يك انقلابي اتفاق بيفتد.

وي با اشاره به فرارسيدن ماه رجبالمرجب بيان كرد: ماه رجب ماه نجات و توبه است، ماه پاك شدن و تزكيه است، خداوند سه ماه به ما عطا كرده كه هر كس در اين سه ماه نتوانست خود را نجات بدهد شقي و بدعاقبت است.

حجتالاسلام والمسلمين ميردامادي با اشاره به حديثي از امام علي(ع) درباره تقوا، افزود: اهل تقوا علائم و نشانههايي دارند، راستگويي از نشانههاي تقوا است، مسأله راستگويي بسيار مهم است و دروغ گفتن گناه كبيره و بزرگي است و حتي توصيه شده دروغ مصلحتي تا جايي كه ممكن است پرهيز شود،

وي خاطرنشان كرد: از علائم ديگر تقوا امانتداري است، بعضي از مردم پول قرض ميكنند و ميخورند و اصلا يادشان ميرود كه اين امانت استي و يادشان ميرود، ارث امانت است و برخي ارث برادر و ارث خواهر را ميخورند و همهاش دنبال اين هستند كه مالشان را زياد بكنند و ديگر از علائم تقوا وفاي به عهد است، بايد صفات خوب را در وجودمان پرورش دهيم و از صفات رذيله كه ميكروب و انگل است خود را پاك كنيم./201/914/ب1

ارسال نظرات