۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۲
کد خبر: ۴۸۸۴۰۷
استاندار قم مطرح کرد؛

تلاش مضاعف مسؤولان دولتي براي ارتقاء توليد داخلي و اشتغال

استاندار قم با قدرداني از خدمات همه مسؤولان استان به مسافران و زائرين، بر ضرورت تلاش براي جلب رضايتمندي مردم در ايام نوروز تاكيد كرد.
صادقی استاندار قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سيد مهدي صادقي استاندار قم در جلسه با كاركنان معاونت امور زائرين استانداري و اعضاي كميته اجرايي ستاد تسهيلات زائرين استان قم، طي سخناني از تلاش همه ي مسؤولان اين ستاد براي خدمات رساني به مردم و مسافران قدرداني كرد.
استاندار قم با بيان اينكه نگاه بخشي در سطح كشور و استان اثر وضعي خود را مي گذارد اظهار داشت: اين مسئله موجب مي شود تا از منابعي كه بايستي صرف رفاه مردم شود به صورت صحيح بهره برداري نشود.
نماينده عالي دولت در استان اولويت بندي منافع ملي بر منافع گروهي را به عنوان يك اصل مهم مورد تاكيد قرارد اد و تصريح كرد: هم افزايي و همسويي مي تواند ما را با كمترين هزينه به بهره وري مورد انتظار برساند.
صادقي ارتقاء بهره وري در همه ي عرصه ها را به عنوان يك اصل بسيار مهم مورد تاكيد قرار داد و گفت: عصاره ي اقتصاد مقاومتي نيز افزايش بهره وري است.
وي با بيان اينكه بالا بودن هزينه هاي طرح هاي مختلف از جمله اقتصادي، عمراني و فرهنگي را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان كرد: در صورت اصلاح نگاه و نگرش مديريتي و حاكميت نگاه بهره ور شاهد رفع بسياري از مشكلات خواهيم بود.
استاندار قم نام گذاري سال جاري به نام "اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال" از سوي رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار داد و گفت: مسئولان دولتي بايستي تلاش مضاعف در راستاي رشد توليد داخلي و اشتغال در سطح استان داشته باشند.
نماينده عالي دولت در استان تصريح كرد: طي حدود دو سال اخير تلاش كرده ايم تا هم افزايي و هماهنگي را در سطح استان ايجاد كنيم و اميدواريم نتيجه عملي مشاركت مسئولين بهبود شرايط استان و ارتقاء سطح زندگي مردم در حوزه هاي مختلف شود.
استاندار قم با اشاره به ديدار روز گذشته خود با برخي مددجويان كميته امداد ادامه داد: اوضاع بعضي محرومين در جامعه در شان نظام اسلامي نيست./872/د102/ی

ارسال نظرات