۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۸
کد خبر: ۴۸۸۴۰۸
سردار سلیمانی مطرح کرد؛

افزایش حضور زائران راهیان نور نسبت به سال قبل

دبیر قرارگاه راهیان نور بسیج و سپاه از افزایش ۱۰ درصدی حضور زائران راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور نسبت به سال قبل خبر داد.
یعقوب سلیمانی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد مرکزی راهیان نور کشور، سردار یعقوب سلیمانی دبیر قرارگاه راهیان نور بسیج و سپاه با بیان اینکه راهیان نور در جغرافیای ایران مطرح نمی‌شود و جریانی فراملی و فراجغرافیایی است, گفت: به لطف خدا فضای جامعه برای حضور اقشار مختف از داخل و خارج کشور فراهم شده است.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه بیشتر بحث اسکان  زائران راهیان نور با بسیج و سپاه است به همین جهت حضور زائران در مناطق عملیاتی دفاع مقدس در یادمان‌ها بر اساس ارزیابیها نسبت به سال گذشته بیشتر بوده و نسبت به سال گذشته 8 الی 10 درصد افزایش داشته است.
سردار سلیمانی افزود: البته با توجه به سخنان مقام معظم رهبری نگاه به راهیان نور نگاه کمی نبوده و به کیفیت حرکت عظیم راهیان نور توجه می‌شود.
دبیر قرارگاه راهیان نور بسیج و سپاه در ادامه مطرح کرد: از جهت فضاسازی در یادمان ها و مناطق عملیاتی نسبت به قبل بهتر شده و بر روی بر خادمین و راویان تاکید بیشتری شده است. همچنین در یادمان والفجر 8  برخی از دستاوردهای جمهوری اسلامی به نمایش درآمده است و از نظر محتوایی  با توجه به هدف گذاری در راهیان نور 95-96 شاهد پیشرفت هایی بوده ایم./872/د102/ی
ارسال نظرات