۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵
کد خبر: ۴۸۸۴۳۹
امام جمعه موقت کرمان:

مبارزه با قاچاق کالا و نظارت بر تولید با کیفیت داخلی وظیفه مسؤولان است

حجت الاسلام عرب پور گفت: وظیفه مهم مسؤولان مبارزه با ورود کالاهای قاچاق و همچنین تلاش برای نظارت دقیق بر کالاهای استاندارد تولید کنندگان است.
حجت الاسلام و المسلمین مهدی عرب پورمدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان

حجت الاسلام مهدی عرب پور امام جمعه موقت کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به این که رهبر انقلاب شعار سال را اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامیدند، گفت: مقام معظم رهبری هر سال را با یک عنوان نامگذاری کرده، تا مسؤولان کشور یک برنامه سالانه در جهت تحقق  اهداف شعار سال داشته باشند.

وی افزود: با معرفی سال از جانب مقام معظم رهبری و برنامه ریزی مسؤولان مشکلات جامعه، سال به سال کمتر و مرتفع می شود و ایشان با مطرح کردن اقتصاد مقاومتی کشور را از وابستگی به بیگانگان دور می کنند با این هدف جامعه به یک مملکت بالنده می رسد.

امام جمعه موقت کرمان بیان کرد: اگر چه فرهنگ یک دغدغه مهم و اساسی کشور است، اما به لحاظ شرایط خاص جامعه، کشور ما با مشکلات اقتصادی رو به رو است.

رییس تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان این که رهبر جامعه تنها فرد دلسوز کشور محسوب می شود، عنوان کرد: در سال های اخیر مقام معظم رهبری پایه شعار سال را اقتصاد، و در کنار آن امور مربوط به اقتصاد را عنوان شعار سال معرفی می فرمایند.

دولت به فکر تخقق اقتصاد مقاومتی در کشور باشد

وی ابراز کرد: در سال گذشته به منظور برنامه ریزی مجریان کشور اعم از دولت و مجلس برای زیر ساخت های اقتصاد مقاومتی، فعالیت های گسترده در راستای این امر مهم، تنظیم و عملیاتی شده است.

امام جمعه موقت کرمان تصریح کرد: در سال جدید رهبر انقلاب در کنار بحث اقتصاد مقاومتی، دو پایه تولید و اشتغال را به عنوان شعار سال قرار داده اند که مهم ترین آن ها بحث اشتغال بوده که کشور با رکود بدی رو به رو است و باید دولت به فکر اشتغال جوانان باشد.

وی با اشاره به این که تولید داخلی مهم ترین فرمایش رهبر انقلاب است تا کشوری زنده داشته باشیم، ابراز داشت: وظیفه سنگین مسؤولان مبارزه با کالاهای غیر ضروری و قاچاق و همچنین تلاش برای نظارت دقیق بر کالاهای استاندارد تولید کنندگان است.

رییس تبلیغات اسلامی استان کرمان تاکید کرد: آگاه کردن مردم از سوی دستگاه های فرهنگی و تبلیغاتی سبب می شود، تا مصرف کنندگان از کالاهای بی کیفیت استفاده نکنند.

وی افزود: اشتغال صرفا حضور در دستگاه های دولتی نیست؛ باید برای اشتغال در بخش های صنعتی، کشاورزی و عمرانی برنامه ریزی و تلاش فراوان شود.

امام جمعه موقت کرمان در پایان گفت: راه اندازی کارگاه های کوچک خود یک اشتغال زایی است و مردم فکر نکنند کار تنها در دستگاه های دولتی بوده و باید در دولت کار کنند بلکه کارهای کشاوزی و صنعتی از دیگر کارها در کشور شمرده می شوند./302/972/ب1

ارسال نظرات