۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۴۸۸۴۵۷
آیت الله اشرفی شاهرودی:

خدمات آستان قدس رضوی به محرومان و مستضعفان قابل تحسین است

آیت الله اشرفی شاهرودی گفت: به حمدالله آستان قدس رضوی موفق عمل کرده و خدمات مناسبی نسبت به محرومان و مستضعفان ارائه شده است.
دیدارهای نوروزی آیت الله اشرفی شاهرودی دیدارهای نوروزی آیت الله اشرفی شاهرودی دیدارهای نوروزی آیت الله اشرفی شاهرودی دیدارهای نوروزی آیت الله اشرفی شاهرودی خدمات آستان قدس رضوی به محرومان و مستضعفان قابل تحسین است خدمات آستان قدس رضوی به محرومان و مستضعفان قابل تحسین است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، بختیاری، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، حجت الاسلام سیدعلی موسوی اردبیلی، فرزند مرحوم حضرت آیت الله موسوی اردبیلی و قاضی زاده نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلام پیش از ظهر امروز با حضور در مرکز تحقیقات اسلامی آیت الله اشرفی شاهرودی با وی دیدار و گفت و گو کردند.

تقدیر از خدمات و زحمات تولیت آستان قدس رضوی

آیت الله اشرفی شاهرودی خطاب به قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی از زحمات و فعالیت های حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تقدیر و تشکر کرد و گفت: همانطور که امام فرمودند آستان قدس که مانند یک مملکت است احاطه به آن و به راه بردن این تشکیلات عظیم واقعا کار بزرگ و سختی است که به حمدالله حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در این امر موفق شد و خدمات خوبی نسبت به محرومان و مستضعفان ارائه کرد.

استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه خراسان با تایید فعالیت آستان قدس رضوی در ایجاد دانشگاه علوم پزشکی در خارج از کشور، ابراز کرد: در سفری که به  کشور غنا داشتم بیمارستانی را دیدم که در زمان ریاست جمهوری مقام معظم رهبری در این کشور ساختند و چنان منشأ خدمات بود که سبب اقبال مردم آن کشور به ایران هم شده است و چه خوب است یک دانشگاه علوم پزشکی هم بنا شود.

آیت الله اشرفی شاهرودی خطاب به قاضی زاده نماینده مردم مشهد از اوضاع روز کشور و انتخابات و ریاست جمهوری و فرجام برجام پرسید که وی با لبخند از رای منفی خود به برجام در مجلس خبر داد و گفت: ما نسبت به کارکرد آن نقد و نظرها را گفته ایم در این مورد بهتر است از افراد با تقوای طرفدار دولت بپرسید تا شاید منصفانه اگر ثمراتی داشته است بیان کنند.

بسیج جهان اسلام

قاضی زاده در ادامه گفت: ما با روش کار مخالف بودیم نه با گفت و گو و مذاکره، اینکه چگونه و از چه موضعی صحبت کنیم مهم است خدا ابزار قدرت مختلفی به کشور ما داده است که با آن می توانستیم بهتر کار کنیم و نسبت به منافع کشور قدم برداریم.

نماینده مردم مشهد در ادامه از سفر خود به پاکستان گزارشی ارائه کرد و بیان داشت بسیج جهان اسلام که مد نظر امام راحل بود تشکیل شده است و شیعیان کشورهای مختلف در جبهه مبارزه با داعش متحد شده اند که همین از ابزار قدرت ایران محسوب می شود.

وی افزود: حدود 70 درصد نفت جهان در مناطق شیعه نشین است و آمریکا هم مثل هر قدرت مادی دیگر رو به افول و از بین خواهد رفت چرا که سرنوشت هر نظام بدون خدا این چنین است اما آنچه که مهم می باشد آباد کردن کشور و نظام اسلامی خودمان است.

قاضی زاده با اشاره به ابراز نگرانی آیت الله اشرفی شاهرودی از فسادمالی و حقوق های نجومی و اختلاس های عده ای در نظام، گفت: برای نظام جمهوری اسلامی مقدار کمش هم خیلی بد است اما در مقایسه با دیگر کشورهای مسلمان در منطقه باز اوضاع ما بهتر است البته مقام معظم رهبری هم توجه جدی به این موضوع داشتند و محکم در مقابل آن ایستاده اند تا مشکل رفع شود.

حجت الاسلام سیدعلی موسوی اردبیلی نیز گزارشی از ابتدای ساخت دانشگاه مفید در حومه شهر قم از سوی حضرت آیت الله موسوی اردبیلی ارائه کرد و پس از آن نسبت به فعالیت دانشگاه، رشته های موجود، دانشجویان و استادان و هیأت علمی و پس از آن ساخت خوابگاه این دانشگاه مطالبی را بیان کرد و از ساخت حوزه علمیه ای در آن مکان بر مبنای تصمیم پدر خبر داد./201/933/ب1

ارسال نظرات