۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۴۸۸۹۱۹
فرماندار قم:

قم قابلیت اجرای طرح آرامش بهاری در بسیاری از ایام سال را دارد

فرماندار قم گفت: طرح آرامش بهاری در بسیاری از مناسبت‌های مذهبی و ملی به ویژه در شهرهای مذهبی مانند قم قابلیت اجرا دارد.
فرماندار قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری نوروز 96 اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، رضا سیار در ارتباط با اجرای طرح آرامش بهاری در قم اظهار کرد: این طرح تاثیرات مثبت فراوانی داشته و هر چه بیشتر به آن پرداخته شود، شاهد برکات بیشتری هم خواهیم بود.

وی افزود: کیفیت اجرای طرح آرامش بهاری در قم طی نوروز امسال نسبت به گذشته رشد چشمگیری داشته و مسئولان اوقاف برای این منظور برنامه‌ریزی ویژه‌ای داشته‌اند.

فرماندار قم با تاکید بر تسلط مبلغان روحانی اوقاف در خیمه‌های معرفت به مسائل روز اجتماع عنوان کرد: طی بازدیدهایی که از برخی بقاع متبرکه داشتیم، شاهد استقبال گسترده زائران از خیمه‌های معرفت بودیم و این امر نشان‌دهنده تاثیرگذاری مثبت طرح بر زائران است.

وی ادامه داد: ارائه مشاوره خانوادگی، پاسخگویی به سوالات شرعی، مشاوره وقف و محصولات فرهنگی به کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها، از جمله اقدامات خوب اوقاف استان قم در خیمه‌های معرفت طرح آرامش بهاری محسوب می‌شود.

سیار خاطرنشان کرد: طرح آرامش بهاری در بسیاری از مناسبت‌های مذهبی و ملی قابلیت اجرا دارد به ویژه در شهرهای مذهبی مانند قم که طی مناسبت های مختلف اسلامی، شاهد حضور گسترده زائرانی از اقصی نقاط ایران و جهان هستیم.

فرماندار قم با بیان اینکه عموم اقشار جامعه نیازمند مشاوره‌های مداوم فرهنگی، اعتقادی و مذهبی هستند گفت: معتقدم طرح آرامش بهاری با خصوصیات ویژه خود، نباید منحصر به ایام نوروز باشد بلکه می‌توان با استفاده از ظرفیت زمان‌های خاص و مکان‌های مقدسی همچون حرم مطهر و مسجد جمکران، نسبت به اجرای منظم آن در طول سال اقدام کرد./872/د102/ی

ارسال نظرات