۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۴۸۸۹۴۳
امام جمعه موقت بیرجند:

دولت نقش مهمی برای تحقق شعار سال دارد

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه دولت برای تحقق شعار سال نقش زیادی دارد، گفت: مردم هم مانند دولت مسؤول هستند تا در عرصه جهادی و مهم اقتصادمقاومتی و تحقق بخشیدن آن حضور داشته باشند.
نماز جمعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام محمدعلی تابعی، امام جمعه موقت بیرجند ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه با اشاره ماه رجب، اظهار داشت: رجب ماه رحمت و پر خیر و برکتی است که دارای فضائل زیادی می باشد از این رو باید از فرصت معنوی ماه های رجب، شعبان و رمضان استفاده کافی را ببریم.

وی با بیان اینکه مراسم اعتکاف در این ماه برگزار می شود، گفت: جوانان زیادی هر ساله در این مراسم معنوی شرکت می کنند و باید بستر معرفتی برای جوانان فراهم شود تا آن ها از این مراسم نهایت استفاده را ببرند.

امام جمعه موقت بیرجند به 13 فروردین روز طبیعت اشاره کرد و افزود: روز 13 فروردین بهانه ای است برای اینکه همه در دامن طبیعت گرد هم جمع شوند و محبت بورزند اما باید مراقب بود طبیعت را به بهانه سیزده بدر تخریب نکنیم.

حجت الاسلام تابعی با اشاره به اینکه 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: مردم بر اساس هیجان و احساسات خود به این نظام رأی ندادند بلکه با فکر و آگاهانه به این نظام اسلامی قاطعانه رأی دادند.

وی ادامه داد: رأی بالای مردم به نظام همانند مشارکت آن ها در پیروزی انقلاب اسلامی آگاهانه بود و باید با تلاش و آگاهی از این نظام اسلامی مراقبت و حفاظت کرد.

امام جمعه موقت بیرجند خاطرنشان کرد: نام گذاری امسال به سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» از سوی مقام معظم رهبری بر اساس نیاز جامعه است و باید در جهت تحقق بخشیدن اقتصادمقاومتی تلاش کنیم.

حجت الاسلام تابعی با بیان اینکه دولت برای تحقق شعار سال نقش زیادی دارد، اظهار کرد: مردم هم مانند دولت مسؤول هستند تا در عرصه جهادی و مهم اقتصاد مقاومتی و تحقق بخشیدن آن حضور داشته باشند.

وی افزود: برای ایجاد اشتغال بیشتر باید به تولیدات داخلی و عدم ورود کالاهای خارجی به کشور اهمیت داده شود، باید جلوی واردات قاچاق به کشور گرفته شود./201/880/ب1

ارسال نظرات