۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۴۸۸۹۵۹
امام جمعه موقت کرمانشاه:

حضور مدافعان حرم در سوریه از تجاوز متجاوزان پیشگیری می کند

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به حضور مدافعان حرم در سوریه و عراق، گفت: حضور مدافعان حرم در سوریه از تجاوز متجاوزان پیشگیری می کند.
حجت­الاسلام محمد حجتي، امام جمعه موقت کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام محمد حجتی امام جمعه موقت کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به اینکه باید با سخنرانی و آگاه ساختن مردم به روشنگری پرداخت ابراز داشت: سخنرانی و آگاه ساختن مردم جامعه را از بسیاری از مشکلات و خطرات آگاه کرده و به مردم بصیرت و آگاهی می بخشد.

امام جمعه موقت کرمانشاه بیان داشت: ایران اسلامی همواره با مقاومت و ایستادگی صحنه های حیرت انگیزی از خود به نمایش گذاشته و سبب تأمین امنیت کشورهای دیگر شده است.

وی در ادامه افزود: حضور ایران در سوریه، عراق در راستای تأمین امنیت خویش و پیشگیری از تجاوز آنها به کشور خویش است و این در صورتی است که عده ای با حضور نیروهای ایرانی در آن مناطق مخالفت کرده و این مهم را زیر سؤال می برند.

حجت السلام حجتی خاطرنشان کرد: شوخی و تمسخر در این زمینه جایز نیست بنابراین باید از حرکت این عزیزان حمایت کرده زیرا سبب صدور اسلام و انقلاب به جهان خواهد شد.

این مسؤول یادآور شد: انقلاب اسلامی همواره با توکل و توسل به خداوند و ایستادگی در برابر متجاوزان ایستادگی و مقاومت کرده و کشورهای اسلامی دیگر با اقتدا به حرکت انقلابی مردم ایران در برابر ابرقدرت ها ایستادگی می کنند.

حجت الاسلام حجتی با تأکید بر اینکه اخلاق اسلامی در جامعه حفظ شود ابراز داشت: باید نسبت به دین و احکام اسلامی پایبند بوده و با رعایت آن این مهم را در جامعه ترویج داد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اعتکاف یکی از سازنده ترین مسائل دینی در بین اقشار مختلف است اظهار داشت: مت های دیگر اعتکاف را اجرا می کردند و باید نسبت به انجام این مهم التزام داشت.

وی در پایان با تبریک بمناسبت سال جدید بیان داشت: مردم و مسؤولان باید به منویات رهبر معظم انقلاب اهتمام ویژه داشته باشند و در راستای تحقق آرمانها انقلاب تلاش و جدیت داشته باشد./201/857/ب1

ارسال نظرات