۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۴۸۹۲۲۸
حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی:

نیروهای مؤمن و انقلابی حول محور ولایت فقیه متحد شوند

استاد حوزه علمیه قم گفت: با هم افزایی نیروها و استفاده از پتانسیل موجود در امت اسلامی افزون بر فائق آمدن بر مشکلات گوناگون جامعه اسلامی، زمینه ارتقا و پیشرفت در عرصه های مختلف پدید می آید.
واعظ موسوی

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد واعظ موسوی رییس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، وحدت و اتحاد نیروهای مؤمن و انقلابی را برای حل مشکلات کشور ضروری دانست و گفت: فرهنگ اتحاد و وحدت از جمله توصیه های اکید قرآن کریم، روایات، سیره معصومان و خلف صالح علما بوده است.

وی افزود:  مراجع و بزرگان دین به ویژه رهبر معظم انقلاب همواره بر وحدت نیروهای مؤمن و ارزشی در رسیدن به آرمان ها و اهداف ترسیم شده برای امت اسلامی تأکید دارند که باید به این موضوع توجه ویژه ای صورت گیرد.

استاد حوزه علمیه قم اظهار داشت: در پیروزی نظام اسلامی و جایگزینی جمهوری اسلامی به جای نظام سلطنتی دو هزار 500 ساله یکی ازکلید واژه ها و رمزهای موفقیت ملت بصیر و ولایتمدار ایران وحدت نیروهای ارزشی و همسو بودن همه نیروهای مؤمن در براندازی نظام ستمشاهی و پایه گذاری نظام جمهوری اسلامی بود.

وی ادامه داد: مسلما برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی که با خون پاک شهدا و  بزرگان دین به ویژه امام راحل به دست آمده به یقین باید همه کسانی که دغدغه دین، مسائل فرهنگی، اعتقادی و اخلاقی را دارند بر محور قانون اساسی و رکن رکین نظام اسلامی یعنی ولایت فقیه، انسجام و وحدت خود را حفظ کنند.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی ابراز داشت: با هم افزایی نیروها و استفاده از پتانسیل موجود در امت اسلامی افزون بر فائق آمدن بر مشکلات گوناگون جامعه اسلامی، زمینه ارتقا و پیشرفت در عرصه های مختلف پدید می آید.

وی عنوان کرد: بر این اساس می توانیم نظام مقدس جمهوری اسلامی را به عنوان الگوی نجات بخش انسانیت در قرن 21 معرفی کرده و نظام را به جایگاه واقعی منطقه ای و بین المللی آن که الگو شدن برای همه ملت های دربند و ستم کشیده است برسانیم./1323/ 302/ص

ارسال نظرات