۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۴۸۹۲۴۲
آیت الله کعبی:

اقتصاد و معیشت مردم با رویکرد انقلابی و مدیریت جهادی بهبود می‌یابد

نماینده مردم خوزستان در خبرگان توقع اقشار گوناگون جامعه از نیروهای انقلاب یرا احساس مسؤولیت برای شکل گیری دولت توانا، کارآمد، پرتلاش، با عزم و اراده و مدیریت جهادی دانست.
 ‌آیت الله کعبی

آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تأکید بر وحدت و انسجام نیروهای مؤمن، ارزشی و انقلابی برای حل مشکلات کشور، هم افزایی و انسجام را ضرورتی اجتناب ناپذیر عنوان کرد.

وی افزود: ساماندهی نیروهای انقلابی جهت تحقق اهداف، وظایف و مأموریت های انقلاب در جهت اجرای احکام شرع، تحقق عدالت اجتماعی، رسیدگی به اوضاع محرومان و مستضعفان و اصلاح و بهبود اوضاع معیشتی مردم یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که نیروهای انقلابی باید رویکرد هم افزایی داشته باشند، اظهار داشت: نیروهای مؤمن و ارزشی باید از واگرایی به هم افزایی حرکت کنند، توقع اقشار گوناگون جامعه از نیروهای انقلابی احساس مسؤولیت برای شکل گیری دولت توانا، کارآمد، پرتلاش، با عزم و اراده و مدیریت جهادی است.

وی ادامه داد: مردم خواستار دولتی پرتلاش و کارآمد جهت بهبود اوضاع اقتصادی و مشکلات معیشتی از یک سو و حرکت به سمت احیای باورها و ارزش های اسلامی هستند و باید در این راستا برنامه ریزی و تلاش کرد.

آیت الله کعبی تأکید کرد: این عطش و احساس نیاز در همه اقشار گوناگون جامعه ایجاد شده است که با رویکرد انقلابی، مدیریت جهادی و یک تیم هماهنگ، پرتوان و مسؤولیت پذیر می شود اوضاع اقتصادی را سامان داد و در معیشت مردم تحول ایجاد کرد./1323/ 302/ص

ارسال نظرات