۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۴۸۹۲۴۷
امام جمعه اهل سنت دولت آباد کرمانشاه مطرح کرد؛

لزوم تلاش مسؤولان برای تحقق اقتصاد مقاومتی

امام جمعه اهل سنت دولت آباد کرمانشاه با اشاره به لزوم تلاش در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و اعتلای اقتصاد کشور، گفت: باید در سال جدید در جهت بهبود وضعیت اقتصادی کشور تلاش بیشتری صورت گیرد.
ماموستا اسامه مرادی ماموستا اسامه مرادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا اسامه مرادی امام جمعه اهل سنت دولت آباد کرمانشاه ظهر امروز در جمع کارکنان بانک قرض الحسنه رسالت استان کرمانشاه با تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید ابراز داشت: امید است در سال پیش رو هر فرد به نوبه خود در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و اعتلای اقتصادی کشور گام بردارد.

ماموستا مرادی تصریح کرد: باید در جهت بهبود وضعیت اقتصادی کشور تلاش بیشتری صورت گیرد.

امام جمعه اهل سنت دولت آباد کرمانشاه خاطرنشان کرد: هر فرد در سال جدید باید در جهت خودکفایی، اشتغالزایی و تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب تلاش کند.

وی در ادامه بیان داشت: هر فرد باید تلاش کند هر روزش با روز گذشته و هر سالش با سال گذشته تفاوت داشته باشد و روز به روز موفق تر ظاهر شده و از گمراهی و ظلالت دوری کند.

ماموستا مرادی با استناد به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: انسان عاقل کسی است که قدم هایش را در مسیری بردارد که توشه ای برای آخرت خود ذخیره کند.

امام جمعه اهل سنت دولت آباد کرمانشاه با اشاره به عملکرد بانکها در راستای ترویج سنت قرض الحسنه مطرح کرد: سود بانکی همانند ربا است و جامعه را درگیر می کند و این گناهی بسیار عظیم است بنابراین بانکهایی که به سمت قرض الحسنه پیش رفته و سود بانکی را حذف می کنند کاری عظیم و ارزشمند انجام می دهند.

وی عنوان داشت: افراد خیّر که از تمکن مالی برخوردار هستند با سپرده گذاری در بانکهای قرض الحسنه به افراد نیازمند و محروم جامعه که نیاز مبرمی به وامهای قرض الحسنه دارند در راستای رفع مشکلات مالی و ایجاد اشتغال برای آنها کمک می کنند.

ماموستا مرادی در پایان گفت: امید است بانکداری اسلامی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و با حذف سودهای بانکی شاهد تحقق بانکداری اسلامی و قرض الحسنه در کشور باشیم./202/857/ب1

ارسال نظرات