۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲
کد خبر: ۴۸۹۳۰۵
آیت الله طبرسی:

اقدامات دولت در عرصه اقتصاد مقاومتی ملموس نبوده است

آیت الله طبرسی با بیان این که اقدامات دولت در عرصه اقتصاد مقاومتی ملموس نبوده است، گفت: مسؤولان باید با تقویت تولید و اشتغال در جهت تحقق رهنمودهای رهبری گام بردارند.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران عصر امروز در دیدار جمعی از مدیران و مسؤولان استان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اشاره کرد و گفت: همه مدیران و مسؤولان کشور باید برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری تلاش  کنند.

وی با بیان این که همه برنامه ها و محور کارهای مسؤولان اجرایی کشور تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال جدید باشد، افزود: مسؤولان با تشکیل کارگروه های اختصاصی همه توان خود را برای تحقق شعار سال بهره گیرند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید ویژه ای نسبت به تحقق شعارهای سال دارند، خاطرنشان کرد: مسؤولان نباید به راحتی از کنار این مسأله گذر کنند و تنها به چند همایش، سخنرانی و نصب بنر اکتفا کنند.

آیت الله طبرسی با بیان این که متأسفانه در عرصه اقتصاد مقاومتی هنوز برکات ناشی از این طرح مهم برای مردم ملموس نبوده است، تصریح کرد: مسؤولان باید در سال جدید با تقویت تولید و اشتغال در جهت تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال جدید گام بردارند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی هر ساله با نامگذاری خط و مسیر اصلی کشور را در آن سال تعیین می کنند، خاطرنشان کرد: اگر مسؤولان در همان مسیری که رهبری تعیین می کنند، گام بردارند به حتم شاهد رشد و شکوفایی کشور خواهیم بود.

آیت الله طبرسی کلید حل مشکلات فعلی کشور به ویژه در حوزه اقتصادی را نیازمند بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: مقام معظم رهبری با نگاهی عالمانه و هوشمندانه هر ساله خط و مشی کشور را تعیین می کنند و مسؤولان تنها باید در همین مسیر گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که متأسفانه کشورمان در عرصه اقتصادی بسیار آسیب پذیر است و این به دلیل سیاست های نادرست در این بخش است، خاطرنشان کرد: چند سالی است که مقام معظم رهبری بر موضوع اقتصاد مقاومتی به عنوان یک مدل بومی و ارزشمند تأکید دارند که تحقق این مسأله نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی است.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که متأسفانه نسل جوان کشورمان امروز با معضل بیکاری دست و پنجه نرم می کند و این یک ضعف بزرگ برای دولتمردان ما است، تصریح کرد: در کشورمان با این میزان ظرفیت و پتانسیل نباید شاهد وجود بیکار در کشور باشیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که موضوع بیکاری معضلات و مشکلات فرهنگی و اجتماعی بسیاری را در پی خواهد داشت، بیان داشت: باید با تقویت بحث اشتغال در کشور با ارائه برنامه های اصولی از هر گونه معضلات اجتماعی در جامعه بکاهیم.

امام جمعه ساری با تأکید براین که مردم کشورمان دیگر به حرف ها و وعده های بی پشتوانه توجهی نمی کنند، تصریح کرد: مسؤولان در سال جدید باید حرف و شعار ها را کنار بگذارند و در عمل به وعده های خود در برابر ملت بزرگ ایران عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که دولت باید به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری توجه ویژه داشته باشد، خاطرنشان کرد: هر مدیر و مسؤولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید همه برنامه و طرح های خود را با شعار سال همسو کند.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که مقام معظم رهبری در شعار سال جدید نسبت به موضوع تولید و اشتغال توجه ویژه داشتند، گفت: اگر ظرفیت و پتانسیل های بالقوه موجود در کشورمان به خوبی استفاده کنیم به حتم شاهد تحقق این دو بخش مهم و اثرگذار اقتصاد کشور خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که متأسفانه آمارهای ارائه شده در حوزه اشتغال از سوی مسؤولان با آن چیزی که در متن جامعه می بینیم متفاوت است، خاطرنشان کرد: امروز متأسفانه جمعیت کثیری از نسل جوان و تحصیل کرده کشورمان بیکار هستند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که در بحث حمایت از تولید داخل طی سال های اخیر اقدامات خوبی صورت گرفته اما کافی نبوده است، تصریح کرد: دولت باید تلاش کند تا دغدغه تولید کنندگان در سال جدید را رفع کند و این مسأله با حمایت همه جانبه از تولید داخل محقق می شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که سرمایه های کشور باید در جهت حمایت از تولید داخل به کار گرفته شود، خاطرنشان کرد: در این خصوص دولت و مجلس باید با هماهنگی و همدلی بیشتر به منظور تقویت تولید داخل گام بردارند./950/202/ب2

ارسال نظرات