۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۴۸۹۵۴۵
امام جمعه سردشت دزفول:

تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند مدیران انقلابی است

امام جمعه سردشت دزفول با بیان اینکه دولت گام های کوچکی را در زمینه اقتصاد مقاومتی برداشته است، گفت: یکی از ستون های اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی حضور مدیران انقلابی در امور اجرایی است.
سال «اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال»

حجت الاسلام مصطفی نصیری، امام جمعه سردشت دزفول، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به آشکار بودن دلایل نامگذاری سال جدید تحت عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب علل نامگذاری سال های اخیر به اقتصاد مقاومتی را دست گذاشتن دشمنان بر مسائل اقتصادی و وضع معیشتی مردم برشمردند؛ تا از این طریق به نظام اسلامی ضربه و جدایی مردم از انقلاب و رهبری صورت گیرد.

امام جمعه سردشت دزفول با بیان اینکه مصالح و اهداف آمریکا در جهان از سوی انقلاب اسلامی به خطر افتاده است، اظهار داشت: آمریکا بهترین گزینه ضربه زدن به نظام اسلامی را پس از ناکامی در جنگ هشت ساله، تحریم ها و ترور شخصیت ها در زمینه اقتصادی یافت تا از این طریق به پیوند میان ملت و امام ضربه وارد سازد.

رییس شورای فرهنگ عمومی سردشت دزفول با ابراز تأسف از عدم تحقق هیچکدام از اهداف مدنظر رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی گفت: دولت گام های کوچکی در زمینه اقتصاد مقاومتی برداشت و تنها به آمریکا و برجام امید داشت و با نامگذاری دوباره سال جدید به اقتصاد مقاومتی، حداقل شاهد اندک همت و تلاشی از سوی دولتمردان باشیم.

حجت الاسلام نصیری با بیان ضرورت تلاش همگان برای تحقق اهداف شعار سال و به منصه ظهور رساندن آنها خاطرنشان کرد: ابزار و نیازهای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور مهیا است که در این زمینه تنها تلاش و همت مردم و مسؤولان را می طلبد.

وی تولید داخلی و حمایت از آن را سبب اشتغال و کاهش بزهکاری و جرم در جامعه عنوان کرد و افزود: فتوای تاریخی رهبر معظم انقلاب مبنی بر حرام بودن ورود کالاهای مشابه تولید داخلی باید مدنظر مسؤولان قرار گیرد و با تصویب قانونی آن از ورود کالا منع کنند.

امام جمعه سردشت دزفول با بیان تبلیغات سوء علیه محصولات داخلی اظهار داشت: چنین اقدامی شکست تولیدکنندگان داخلی و رونق کالاهای خارجی را در پی خواهد داشت؛ هر چند که تولید محصولات کیفیت دار باید مورد توجه قرار گیرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی سردشت دزفول خودباوری و اعتماد به جوانان و محصولات داخلی را خواستار شد و گفت: ان شاءالله در انتخابات پیش رو مدیران انقلابی و کارآمد انتخاب شوند؛ چرا که یکی از ستون های اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی حضور مدیران انقلابی است./302/9456/ب1

ارسال نظرات