۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۴۸۹۵۶۴
تا 20 فروردین ماه صورت می گیرد؛

نام نویسی مرکز تخصصی سطح 3 حوزه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی

مدیر مرکز تخصصی سطح 3 حوزه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی از نام نویسی این مدرسه در سطح 3 با ظرفیت 15 نفر تا تاریخ 20 فروردین ماه سال جاری خبر داد.
ثبت نام رشته های تخصصی

حجت الاسلام علیرضا عظیمی فر، مدیر مرکز تخصصی سطح 3 حوزه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به نام‌نویسی پذیرش در مرکز تخصصی سطح 3 تفسیر و علوم قرآن مهدویت دارالعلم آیت‌الله بهبهانی اهواز، ابراز داشت: این نام نویسی از تاریخ 14 اسفندماه آغاز و تا 20 فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به شرایط مورد نیاز برای نام نویسی در آزمون تخصصی سطح سه این حوزه علمیه، ادامه داد: دارا بودن اتمام سطح دو برای شرکت در آزمون مقطع سطح سه، حداکثر سن 34 سال، کسب امتیاز لازم در آزمون ورودی و مصاحبه علمی و اقدام به نام نویسی پس از پذیرفته شدن نهایی در واحدهای آموزشی تخصصی از جمله شرایط مورد نیاز است.

مدیر مرکز تخصصی سطح 3 حوزه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی ادامه داد: 15 اردیبهشت ماه سال جاری زمان آزمون ورودی حوزه های علمیه سطح 2 و 3 است و متقاضیان باید در بازه زمانی 13 اردیبهشت تا 15 اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام کنند.

حجت الاسلام عظیمی فر گفت: در حال حاضر تعداد 11 طلبه مشغول اتمام دوره های اول و دوم سطح سه حوزه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی هستند و ظرفیت پذیرش این مدرسه برای سال تحصیلی جدید 15 داوطلب است.

وی تأکید کرد: طلاب طلاب و فضلای حوزه علمیه استان خوزستان نام نویسی در مراکز تحصصی سطح 2 و 3 را جدی بگیرند تا در آینده نزدیک در زمینه تفسیر و علوم قرآن مهدویت از اساتید و پژوهشگران بهتر و بیشتری در استان برخوردار باشیم.

این مقام مسؤول ادامه داد: تلاش حوزه علمیه پروریش نسل جدیدی از طلاب و فضلای خوزستان در زمینه دانش تفسیر و علوم قرآنی است تا استان غنای بهتری به مطالب داشته باشد.

لازم به ذکر است، واجدین شرایط می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی www.mt.ismc.ir برای نام‌نویسی اقدام و جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 2215184-0613 تماس حاصل کنند.

گفتنی است، پذیرفته‌شدگان در مرکز تخصصی سطح 3 تفسیر و علوم قرآن مهدویت افزون بر بهره‌گیری از فضای آموزشی مناسب و کتابخانه تخصصی، کمک‌هزینه تحصیلی نیز دریافت می‌کنند./303/9453/ب1

ارسال نظرات