۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۴۸۹۵۶۵
لحظه ای با شهدای طلبه مدافع حرم(6)

شهیدی که جانش را متاع معامله با معبود کرد

شهید محمدعلی قلی زاده از حماسه سازان لشکر شور و حماسه زینبی(س) بود که جان را متاع معامله با معبود ساخت و بال عشق گشود و در آغوش شهادت آرام گرفت.
شهید قلی زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شهید چراغ هدایت انسان در تاریکی و ظلمات عصر جهالت است و همچون ستاره ای درخشان در افق معنویت و هدایت می درخشد.

شهدا در عشق بال و پر می سوزانند تا روشنی بخش طریق عشق و دلداده‌گی شده و چراغ هدایت خیل مشتاقان شهادت گردند.

این قهرمانان بی بدیل حماسه و ایثار، جان خود که شیرین ترین متاع زندگیست را در طبق اخلاص نهادند و در پیشگاه معشوق قهقهه مستانه سر دادند و شربت گوارای شهادت نوشیدند.

شهید محمدعلی قلی زاده از حماسه سازان لشکر شور و حماسه زینبی(س) بود که جان را متاع معامله با معبود ساخت و بال عشق گشود و در آغوش شهادت آرام گرفت.

او که در چهارمین روز از آخرین ماه خزان پاییزی چشم به دنیا گشود، بهار عشق را با خون پاکش طراوتی دوباره بخشید و در مطاف عشق، سر و جان به پیشگاه معشوق آورد.

شهید قلی زاده علم آموزی در مکتب و حریم دین را تا درس خارج ادامه داد اما پروانه وجودش، شمع عشق را در سوریه و در دفاع از حرم زینبی(س) یافت و بال عشق گشود و به صف مجاهدین حریم زینبی (س) پیوست.

بهمن ماه سال 94 به نیمه رسیده بود که روح بیقرار شهید محمدرضا قلی زاده در سوریه آرام گرفت و آسمانی شد و عملیات آزادسازی نبل و الزهراء، میعادگاه عشق بازی و پرگشودن این طلبه مجاهد شد.

داستان دلاوری و حماسه سازی این امامزاده گان عشق، تا همیشه تاریخ بر جریده عشق و معرفت نقش سرخ افکنده و انسان اسیر در زنجیر توهم و خرافه را به بزم عشق رهنمون می سازد.

وصیت نامه این ستارگان درخشنده عشق و معرفت، صحیفه ای از بصیرت است که بخشی از وصیت شهید قلی زاده که دعوت کننده به آرمانی الهی است، در ادامه می آید: «وظیفه من و شما این است که از اسلام دفاع کنیم و اسلام واقعی را به تمام جهان معرفی کنیم. حرف ولی زمان خود را گوش کنیم، چشمان ما به دهان او باشد، او هرچه گفت عمل کنیم. امروز خداوند به ما یک نعمتی داده که کشورهای دیگر ندارند، آن هم ولی فقیه است. قدر آن را بدانیم و پشت سر او حرکت کنیم، لحظه ای به خود اجازه ندهیم بدخواهان به او نگاه بدی داشته باشند»/872/پ202/ج

ارسال نظرات