۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۴۸۹۵۷۴
ریيس ستاد انتخابات استان قم:

با تخلفات انتخاباتي در فضاي مجازي برخورد مي شود

ریيس ستاد انتخابات استان قم با اشاره به فرصت هاي حاصل از فضاي مجازي در راستاي شورآفريني در انتخابات پيش رو اظهار داشت: با تخلفات انتخاباتي در فضاي مجازي برخورد مي شود.
احد جمالی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، احد جمالي معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار قم در نهمين جلسه ستاد انتخابات استان قم طي سخناني از تلاش مجموعه كاركنان فرمانداري و بخشداري ها در نام نويسي از كانديداهاي شوراي اسلامي شهر و روستا قدرداني نمود.

وي با بيان اينكه در انتخابات گذشته استان قم نمره ي خوبي را در برگزاري انتخابات كسب كرد، حساسيت هاي انتخابات پيش را مورد توجه قرار داد و افزود: بايستي تلاش كنيم تا در اين انتخابات نيز جزء استان هاي برتر كشور باشيم.

رئيس ستاد انتخابات استان قم با تاكيد بر ضرورت اجراي دستورالعمل ها توسط دستگاه هاي اجرايي خاطرنشان كرد: از همه ي ظرفيت هاي استان در برگزاري انتخابات پيش رو بايستي استفاده شود.

جمالي در ادامه با اشاره به فرصت ها و تهديدات فضاي مجازي، ايجاد شور و نشاط انتخاباتي را از مزاياي شبكه هاي اجتماعي عنوان كرد و افزود: نبايستي اين مسئله به تبليغات زودهنگام برخي كانديداها منجر شود.

جمالي رصد تحركات در بحث انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا را مورد تاكيد قرار داد و خاطرنشان كرد: با تخلفات انتخاباتي در فضاي مجازي با جديت برخورد مي شود./872/د102/ج

ارسال نظرات