۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۴۸۹۷۴۲
آیت الله علما مطرح کرد؛

ضرورت بهبود فضای کار در کشور

آیت الله علما با اشاره به اینکه ساعات کار مفید در کشور بسیار پایین است، گفت: باید فضای کار در کشور بهبود یافته و با تکیه بر مدیریت کارآمد و انقلابی زمینه های پیشرفت نظام فراهم شود.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه صبح امروز در دیدار با مسؤولان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، ابراز داشت: هر فردی در هر مسؤولیتی باید مسؤولانه و مجدانه عمل کند تا راندمان کاری در کشور بالا رود.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: اکنون در برخی ادارات راندمان کار مفید حدود نیم ساعت در روز است که این آمار نگران کننده و بسیار پایین است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: کشورهای پیشرفته ای همچون ژاپن با تکیه بر فرهنگ کار کردن، امروز به قدرتی بزرگ در زمینه های اقتصادی و تکنولوژی مبدل شده اند.

وی در ادامه افزود: باید فرهنگ کار و توجه به کار مفید را در کشور افزایش داد و با مدیریت کارآمد زمینه های پیشرفت نظام و تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب را فراهم کرد.

آیت الله علما اظهار داشت: خوشبختانه کشور ما از ثروتهای طبیعی و خدادای فراوانی بهره مند بوده و از نظر موقعیت استراتژیک نیز جایگاه ویژه ای دارد، بنابراین باید با تکیه بر نیروی انسانی مستعد و خلاق کشور، روز به روز نظام اسلامی را به جایگاه حقیقی خود نزدیک تر کرد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب بیان داشت: رهبری همواره مدیریت انقلابی را مهمترین مؤلفه برای پیشرفت کشور می دانند بنابراین باید روحیه انقلابی را در کشور زنده نگه داشت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان مطرح کرد: باید استعدادهای هر منطقه ای شناسایی شده و مطابق با این استعدادها زمینه کار برای جوانان آن منطقه فراهم شود تا از میزان آمار نگران کننده بیکاری در کشور کاسته شود./857/202/ب2

ارسال نظرات