۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۴۸۹۷۷۲
حداد عادل:

وحدت رمز پیروزی جمنا است

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: امروز خواست تمام نیروهای مردمی و انقلابی این است که وحدت در راس تصمیمات جمنا باشد.
دکتر غلامعلی حداد عادل

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا٬ غلامعلی حداد عادل٬ عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در دومین مجمع ملی جمنا٬ گفت: باید از خودمان بپرسیم در کجای انقلاب و تاریخ قرار داریم٬ ما امروز وارث مهمترین انقلاب قرن هستیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی نوید و امید به مردم جهان داد٬ این نوید در زمانی به مردم رسید که جهان در وضع بدی قرار داشت و حتی صهیونیسم در حال گسترش بود.

حدادعادل با تاکید بر پایه های انقلاب اسلامی، ابراز داشت: انقلاب اسلامی، اسلام را به عنوان یک قدرت سیاسی در جهان مطرح کرد٬ دوام ۴۰ ساله انقلاب نیز برهانی بر ریشه دار بودن آن است.

وی اظهار داشت: امروز می‌خواهیم از دستاوردهای مهم انقلاب و ولایت پاسداری کنیم. باید توجه کنیم که نعمت استقلال نیز موضوعی است که انقلاب عزت به آن بخشید و در ذیل آن امنیت را در کشور و نظام جاری کرد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تمجید از جوانان انقلابی بیان داشت: امروز در سایه انقلاب جوانانی داریم که حتی در دفاع از حرم جان خود را فدا می‌کنند. با همین نمودارهای انقلابی است که امروز انقلاب اسلامی ما یک الگو شده است.

وی با رمزگشایی از تفکرات دشمن٬ اظهار  داشت: دشمن همراه با انقلاب٬ دشمنی خود را بیشتر کرده و هر روز به بهانه های واهی در زمینه های اقتصادی و فرهنگی به ما ضربه می‌زند.

وی گفت: امروز فضای مجازی بستری شده است که دشمن دقیقا از طریق آن میخواهد به جوانان و نسل های نو انقلاب ضربه وارد کند.

حداد عادل تصریح کرد: جمنا به این دلیل به وجود آمده تا با نگاهی بر اندیشه های ولایی و انقلابی وارد جریان انتخابات در کشور شود. جمنا به هیچ عنوان قصدی برای دعوا در جهت رسیدن به قدرت ندارد٬ حتی جمنا این اعتقاد را دارد که به دولت نیز کمک شود، اما باید توجه داشت که دولت اشکالاتی را دارد.

وی ادامه داد: روحانی احتمال پیروزی نمی‌داد٬ البته پیروزی وی نیز عوامل متعددی داشت که یکی از آنها خلا وحدت در میان اصولگرایان بود.

حداد عادل با انتقاد از عملکرد دولت یازدهم٬ اذعان داشت: روحانی زمانی که توفیق پیدا کرد٬ بیشتر افرادی که ۸ سال در کار نبودند با تشنگی تمام برای کسب قدرت راهی مناصب اجرایی شدند و همان افراد حقوق‌های نجومی را ایجاد کردند.

وی اضافه کرد: دولت روحانی حرف مبهمی به نام اعتدال را مطرح کرد که به اندازه واژه اصلاحات مبهم بود و تنها در لفظ زیبایی داشت. روحانی مدعی بود که همه در ذیل اعتدال می‌توانند کار کنند٬ اما واقعیت امر این است که در آن بخش هم تک بعدی عمل کرد. برای مثال در وزارت کشور بارها این موضوع ثابت شد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ابراز داشت: در داستان برجام نیز با شعار مذاکره برای رفع تحریم وارد عمل شد اما در واقعیت امر خلاف آن اتفاق افتاد. حتی کسانی که از این روند ابراز نگرانی کردند را دولت با الفاظ زشت مواجه کرد.

حداد عادل با ابراز تأسف از رفتار دولت٬ گفت: رفتار غلط دولت در مذاکرات کاری کرد که دشمن آن چیزی را که نباید٬ فهمید. نتیجه برجام نیز امروز این شده است که هر روز کشور با تحریم مواجه می‌شود. امروز باید دولت بپذیرد که دیگر شعار برجام اثری ندارد٬ امروز مردم متوجه ناکارآمدی ها شده اند.

وی تاکید کرد: جبهه مردمی برای این تشکیل شده است که تمام نیروهای مردمی را در کشور هم افزا کند. مردم نیز با نوآوری موجود در جبهه احساس قرابت کردند. جمنا می خواهد با همت٬ بصیرت و وحدت آرمانهای اصیل انقلاب را احیا کند.

وی تصریح کرد: امروز تفاوت مهمی با دهه اول انقلاب وجود دارد٬ در آن زمان دشمنان می‌گفتند در انتخابات شرکت نکنید٬ اما در دوران کنونی کار به جایی رسیده است که رسانه های بیگانه بر انتخاب برخی افراد در کشور اصرار و سفارش می‌کنند.

حداد عادل گفت: باید از همه اعضای جبهه که سازوکار را قبول دارند و یا حتی به آن انتقاد دارند تشکر کرد. اما اصلی ترین بحث این است که وحدت در راس تصمیمات همه نیروهای انقلابی باشد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در پایان٬ گفت: جمنا تنها به انتخابات نگاه ندارد و قطعا در آینده سیاسی کشور به صورت مستمر و جاری حضور خواهد داشت./۸۵۶/ 201/ص

ارسال نظرات