۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۴۸۹۷۸۲
امام جمعه شوشتر:

کارگروه های ویژه ای برای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان ها تشکیل شود

امام جمعه شوشتر با بیان اینکه دشمنان از جبهه اقتصادی در پی ضربه زدن به کشور هستند، گفت: کارگروه هایی در استان ها تشکیل شود تا با توجه به ظرفیت هر استان در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارند.
امام جمعه شوشتر شکر الله سلیمانی سال «اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال»

حجت الاسلام شکرالله سلیمانی، امام جمعه شوشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به نامگذاری سال جدید ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب به عنوان دیده بان مسائل کشور تأکید فراوانی بر توجه به مسأله اقتصاد و زندگی مردم دارند و چنین اهتمامی نشان از آن دارد که اولویت دولتمردان باید مسائل اقتصادی، مهار تورم و ایجاد اشتغال باشد.

امام جمعه شوشتر موفقیت نظام اسلامی را در شناسایی دقیق مشکلات مردم و حل آنها بیان کرد و گفت: به همین خاطر رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر تأکید فراوانی بر مسأله اقتصاد داشتند که در این باره اقتصاد مقاومتی، کشور را در برابر توطئه های دشمنان مصون نگه خواهد داشت.

رییس شورای فرهنگ عمومی شوشتر با اشاره به ناکامی دشمنان در آسیب رسانی به نظام اسلامی در جبهه های نظامی اظهار داشت: دشمنان از جبهه اقتصادی در پی ضربه زدن به کشور هستند؛ بنابراین تأکیدهای مکرر رهبرانقلاب درباره تحقق اقتصاد مقاومتی برای جلوگیری از عدم ضربه زدن به کشور و زندگی مردم است.

حجت الاسلام سلیمانی اقتصاد مقاومتی را یک اصل بیان کرد و توجه مسؤولان دولتی به آن را خواستار و عنوان داشت: در صورتی که به اقتصاد مقاومتی توجه شده بود هر گز شاهد نامگذاری مجدد سال جدید به آن نبودیم.

وی تولید، اشتغال و ملموس شدن آنها در زندگی مردم را از مسؤولان دولتی خواستار شد و افزود: دادن آمارها و بیان مطالبی که در زندگی قابل مشاهده نیست، مشکلی را حل نخواهد کرد.

امام جمعه شوشتر به تفاوت ظرفیت استان ها در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره و خاطرنشان کرد: کارگروه هایی با حمایت مردم و توجه مسؤولان تشکیل شود تا اقتصاد مقاومتی که نتیجه بخش کشور است تا را محقق سازند./303/9456/ب1

ارسال نظرات