۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۴۸۹۸۲۸
آیت الله موحدی کرمانی:

جبهه مردمی برای انتخاب اصلح تشکیل شده است/ رییس جمهور باید دردهای مردم را درک کند

نماینده خبرگان با بیان این که جمنا برای انتخاب اصلح تشکیل شده است، گفت: رییس جمهور باید دردهای اقتصادی مردم را درک و لمس کند.
آیت الله موحدی کرمانی

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی در نشست نوبت عصر دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی امانت بزرگی است که از سوی امام راحل و شهدا به ما رسیده است.

وی افزود: یکی از عوامل بقای انقلاب این است که مسؤولیت ها در دستان افراد صالح باشد٬ زیرا اگر غیر از این شود انقلاب به باد می رود، مردم نیز همواره در انتخابات های مختلف از انقلاب پشتیبانی کردند.

وی با اشاره به انتخابات های آتی٬ گفت: در آستانه دو انتخابات بزرگ قرار داریم و وظیفه داریم که امانات خدا را به اهل آن بسپاریم. قطعا باید افرادی را انتخاب کنیم که از نظر شورای نگهبان در خصوص آن معیار معرفی شده است.

آیت الله موحدی کرمانی با اشاره به انتخاب اصلح بیان داشت: جمنا برای این تشکیل شده است تا فردی که صلاحیت بیشتری را دارد معرفی کند٬ این روند انتخاب نیز تماما بر اساس یک فرآیند نظام مند صورت خواهد گرفت؛ قطعا جمنا تشکلی است که کار خود را معطوف به انتخابات نخواهد کرد و در آینده نیز به فراخور نیاز جامعه٬ مسمر ثمر ظاهر خواهد شد.

وی ابراز داشت: به دلیل اینکه جبهه مردمی تلاش دارد برای خدا کار کند٬ قطعا می‌تواند ذیل کلمه طیبه تفسیر و معنا شود.

 آیت الله موحدی کرمانی با پرداختن به موضوع عاشورا٬ ابراز داشت: عاشورا نیز مثال کلمه طیبه است٬ در حالی که خواستند حتی اثری از قبر امام حسین (ع) نیز باقی نماند٬ اما نهضت ایشان تا ابد باقی ماند.

وی تاکید کرد: شواهد نشان می‌دهد که اخلاص موجود در جبهه مردمی، آن را برای سالها زنده نگه خواهد داشت و منجر به انتخاب افراد اصلح نیز خواهد شد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به مسیر انقلاب بیان داشت: اگر آسیبی متوجه انقلاب شد٬ به دلیل بود که سیاست‌ها و تصمیمات ولایت در جامعه جاری نشد. باید مسؤولان تلاش کنند با دغدغه دین به مردم خدمت و محبت کنند.

آیت الله موحدی کرمانی تصریح کرد: اقتصاد بسیار اهمیت دارد٬ تا جایی که رهبر انقلاب نیز شعار سال‌ها را بر امر اقتصاد اختصاص دادند. باید امروز رییس جمهور دردهای اقتصادی مردم را درک و لمس کند و در مسیر اقتصاد مقاومتی حرکت کند.

ایت الله موحدی کرمانی در پایان، گفت: رییس دولت باید مراقب دشمن باشد و به آمریکا اعتماد نکند و چشم امید به آنها نیز نداشته باشد./۸۵۶/پ202/ص

ارسال نظرات