۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۴۸۹۸۳۵
وزیر کشور:

دشمنان همواره درصدد ایجاد اخلال در سیاست داخلی کشور هستند

وزیر کشور با اشاره به اینکه دشمنان درصدد ایجاد اخلال در سیاست داخلی کشور هستند، گفت: خوشبختانه با گذشت 39 سال از انقلاب تمام احزاب و گروهها آزادانه در کشور فعالیت می کنند و انقلاب با قدرت به حیات خود ادامه می دهد.
رحمانی فضلی وزیر کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز با حضور در مسجد جامع شهرستان پاوه ابراز داشت: با وجود مکاتب مختلف دنیا امروز نیمی از دنیا در اختیار لیبرال سرمایه داری قرار گرفته است و این نگرش انسانها را به سمت و سوی جهان بینی مادی سوق می دهد.

وزیر کشور تصریح کرد: نتیجه جهان بینی مادی شکل گیری جنگ های بزرگ در سراسر دنیا است و امروز مردم دنیا از لیبرالیسم به خشم آمده و خواستار آزادی و برابری هستند.

وی خاطرنشان کرد: دین مبین اسلام باید به دنیا معرفی شود زیرا تنها راه تعالی دنیوی و اخروی انسانها اسلام است و تنها در این صورت می توان مهربانی را جایگزین خشم و جنگ کرد.

وزیر کشور بیان داشت: جمهوری اسلامی بر دلها حکومت می کند زیرا بر مبنای تعالیم دینی و اسلامی بنا شده است، امروز مسلمانان را در برابر یکدیگر قرار داده و با تشکیل گروهکهای مشابه داعش به دنبال انحراف مردم مسلمان هستند.

رحمانی فضلی اظهار داشت: انقلاب اسلامی، کشور را به شکوه وعظمت رساند و امروز با بصیرت رهبر معظم انقلاب شاهد عبور از تحریمها و جنگها هستیم.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه امروز ایران بر قله پیشرفتهای علمی و هسته ای و موشکی دست یافته  و با وجود تلاشهای دشمنان برای کارشکنی، همچنان با قدرت به راه پیشرفت خود ادامه می دهد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: با وجود گذشت 39 سال از انقلاب، ایران امن ترین کشور منطقه بوده و همواره حامی کشورهای مظلوم بوده و در مقابل مستکبران و زورگویان ایستادگی می کند.

رحمانی فضلی عنوان داشت: دشمن همواره درصدد ایجاد اخلال در سیاست داخلی کشور بوده اما خوشبختانه با گذشت 39 سال از انقلاب تمام احزاب و گروهها آزادانه در کشور فعالیت می کنند و انقلاب با قدرت به حیات خود ادامه می دهد.

وی اظهار داشت: خوشبختانه با وجود اقوام مختلف در کشور هیچ گاه شاهد اختلاف و ناامنی نبوده ایم و کشور همواره در امنیت کامل بسر برده و اقوام مختلف با اتحاد در کنار هم حضور دارند.

وزیر کشور تاکید کرد: ساختار اقتصادی وابسته به نفت ایران به صورتی بود که کشور همواره به بیگانگان وابسته باقی بماند اما امروز می بینیم که 75 درصد بودجه کشور وابسته به نفت نیست.

وی خواستار تلاش بیشتر استاندار و مسؤولان استان در راستای پیشرفت استان شد و گفت: این شرایط زیبنده مردم استان کرمانشاه نیست و باید مشکلات موجود به خصوص در زمینه بیکاری جوانان مرتفع شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم پاوه باید از حق مسلم خود که ایجاد یک مرز تجاری رسمی برای مبادلات تجاری است برخوردار شوند، درگیری های آنسوی مرز روند اعطای مجوز را با تاخیر مواجه کرده است./857/پ202/ص

ارسال نظرات