۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۴۹۰۰۳۱
امام‌ جمعه بجنورد مطرح کرد؛

ارائه آمارهای غیرواقعی برای مقاصد حزبی آسیب مهم مدیریت کلان کشور

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: یکی از آسیب‌های موجود در مدیریت کلان کشور، ارائه آمارهای غیرواقعی برای رسیدن به مقاصد شخصی و حزبی است.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی ‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌ جمعه بجنورد، امروز در دیدار مدیرکل و جمعی از کارکنان کمیته امداد استان، از ارائه آمارهای غیرواقعی از سوی برخی از مسؤولان انتقاد کرد و گفت: آمارهای غیرواقع‌بینانه‌ای که برخی از مدیران برای رسیدن به مقاصد شخصی و حزبی خود ارائه می‌کنند، در آینده ضربه محکمی به مدیریت کلان کشور وارد می‌کند و نظام را از مسیر اصلی خود دور می‌کند.

وی با اشاره به آیه شریفه «الانسان علی نفسه بصیره»، افزود: هر شخصی بر اعمال خود واقف بوده و می‌تواند بسنجد درگذشته چه اعمالی انجام داده است؛ ازاین‌رو همه ما باید برای بهتر شدن کارهای خود در آینده برنامه‌ریزی کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در ادامه با اشاره به رسالت نهاد کمیته امداد، اضافه کرد: هدف اصلی کمیته امداد توانمندسازی افراد تحت پوشش خود است؛ به همین دلیل کمک‌رسانی‌های مالی که به‌صورت مقطعی انجام می‌شود نباید هدف این نهاد باشد.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی تأکید کرد: بهترین مصداق تولید و اشتغال، توانمندسازی افراد تحت پوشش کمیته امداد است؛ به‌گونه‌ای که اگر خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد به‌وسیله سرمایه‌های نقدی که در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود توانمندسازی شوند می‌توان به دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر تولید و اشتغال لبیک گفت.

وی با بیان اینکه ما در کشور خود انواع امکانات و منابع را در اختیار داریم و می‌توانیم با مدیریت صحیح بر مشکلات اقتصادی مملکت غلبه کنیم، افزود: کشور اسلامی ایران در همه زمینه‌ها رشد و پیشرفت قابل‌توجهی داشته و موفقیت‌های بسیار خوبی کسب کرده است و اگر حس «ما می‌توانیم» در وجود افراد تأثیرگذار جامعه تزریق شود، می‌توانیم همچون گذشته مشکلات موجود در کشور را رفع کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: دشمنان ما را در همه زمینه‌ها آزموده‌اند و در حال حاضر به این نتیجه رسیده‌اند که تنها راه غلبه بر این نظام فشارهای اقتصادی است؛ ازاین‌رو لازم است اندیشمندان و مدیران برای این موضوع برنامه‌ریزی کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت و توانمندی جوانان در پست‌های مدیریتی، افزود: پست‌ها و مقام‌ها وقف عده‌ای خاص نیست و باید جوانان در مدیریت کشور سهیم باشند.

وی با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، از مسؤولان این نهاد در استان خواست برای توانمندسازی هرچه بیشتر افراد تحت پوشش تلاش و فعالیت بیشتری داشته باشند./9314/202/ب2

ارسال نظرات