۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۴۹۰۰۵۴
در مقطع سطح دو؛

مدرسه علمیه حضرت صاحب الأمر دانش پژوه می پذیرد

مدرسه علمیّه حضرت صاحب الأمر(عج)(مدرسه مرحوم آیت الله خوشوقت) در سال تحصیلی 97-96 در مقطع سطح دو از میان طلاب دانش پژوه می پذیرد.
مدرسه حضرت صاحب الأمر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مدرسه علمیّه حضرت صاحب الأمر(عج)(مدرسه مرحوم آیت الله خوشوقت) در سال تحصیلی 97-96 در مقطع سطح دو از میان طلاب دانش پژوه می پذیرد.

براساس این گزارش، شرایط نام نویسی در این مدرسه فقهی، التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی و اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه، دارا بودن پرونده فعال در مرکز مدیریت حوزه علمیه، اتمام پایه ششم تا پایان شهریور 96،  معدل 17 در هر یک از پایه های تحصیلی گذشته و نمره 17 هریک از دروس فقه، اصول، منطق و ادبیات عرب در پایه های تحصیلی گذشته است.

امتیازات مدرسه علمیه صاحب الأمر

از مزایای پذیرش در مدرسه فقهی حضرت صاحب الأمر(عج) می توان به سلسله جلسات هفتگی اخلاق و توسل و بهره مندی از مجموعه آثار آیت الله خوشوقت، برگزاری درس ولایت فقیه با رویکرد فقهی و معرفتی و اتمام کلیه متون درسی توسط اساتید در دوره پنج ساله اشاره کرد.

 کاهش تعطیلات با برگزاری حداقل ۱۹۰ روز درسی در سال تحصیلی، کارگاه تجزیه و ترکیب با محوریت قرآن کریم جهت تقویت مبادی اجتهاد، برگزاری دروس تکمیلی با موضوعات تفسیر، حدیث خوانی، مبانی اخلاق عملی و لغت، تحقیق یک دوره لغات قرآن کریم طی پنج سال، برگزاری کلاس مشاوره و جلسات مشاوره تحصیلی، سلسله جلسات بصیرتی و جریان شناسی و اردوی سالیانه مشهد مقدس از امتیازات پذیرش در این مدرسه فقهی به شمار می روند.

شیوه نام نویسی و زمان آزمون

طلاب علاقه مند به نام نویسی در مدرسه فقهی حضرت صاحب الأمر(عج) می توانند تا 4 اردیبهشت ماه به سامانه ثبت نام آزمون مشترک مدارس و مراکز فقهی به نشانی  www.azmoonm.com مراجعه کنند.

مدارک مورد نیاز جهت نام نویسی 2 قطعه عکس، تصویر صفحه نخست شناسنامه و کارت ملّی، ریز نمرات تمامی دروس پایه های گذشته، تأییدیه اخلاقی از دو نفر از اساتید و تأییدیه اخلاقی از مدرسه محل تحصیل است.

گفتنی است، آزمون کتبی در روز جمعه هشتم اردیبهشت برگزار خواهد شد و سؤالات نیز متن محور، مفهومی و به صورت ترکیبی از سؤالات تستی و تشریحی با امکان انتخاب محدوده درسی خواهد بود./1324/ت302/ی

 

 

 

 

ارسال نظرات