۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۴۹۰۲۱۷
امام جمعه بجنورد:

گشایش گره‌های موجود در کشور نیازمند اصلاح مدیریت و برنامه‌ریزی است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه مدیریت ناصحیح در بهره‌برداری از منابع مهم‌ترین مشکل کشور است، گفت: در صورت برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح، منابع موجود در کشور می‌توانند بسیاری از گره‌های موجود را بازگشایی کنند.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار با مدیرکل و معاونان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان، با اشاره به دعای آغاز سال جدید، اظهار کرد: همه ما باید تلاش کنیم در هر جایگاه و حوزه‌ای که هستیم، برای خود احسن‌الحال تعریف کرده و برای دستیابی به آن تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: باید معیار و هدف در هر مجموعه‌ای رسیدن به احسن الحال مورد نظر مدیران و کارکنان آن مجموعه باشد تا پیشرفت کشور در همه زمینه‌ها محقق شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: باید همه برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌های مدیران به شکلی باشد که کارها را به احسن الحال برساند و رسیدن به بهترین‌ها یک نقشه سالیانه باشد تا مسؤولان در خدمت‌رسانی بهتر به مردم قدرشناس جامعه موفق باشند.

رییس شورای استانی حوزه‌های علمیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: پیام‌هایی که رهبر معظم انقلاب در آغاز هر سال اعلام می‌کنند به‌منظور ایجاد انگیزه و رسیدن به اهداف عالیه و بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است؛ ازاین‌رو همه ما باید برای تحقق شعار سال آستین همت را بالا بزنیم.

وی تصریح کرد: ما در حال حاضر از نظر منابع مادی و معنوی و دارا بودن منابع انسانی و طبیعی هیچ مشکل و کمبودی در کشور نداریم و تنها مشکل موجود مدیریت‌های ناصحیح در بهره‌برداری از این منابع است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه درواقع مدیریت ناصحیح در بهره‌برداری از منابع مهم‌ترین مشکل کشور است، افزود: در صورت برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح، منابع موجود در کشور می‌توانند بسیاری از گره‌های موجود را بازگشایی کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی با تأکید بر ضرورت اصلاح مدیریت در کشور، اضافه کرد: باید از تمامی منابع و ظرفیت‌ها برای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب استفاده کرده و کشور را در بخش‌های مختلف به خودکفایی کامل برسانیم.

وی با بیان اینکه تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری و رونق تولید و اشتغال از ملزومات تحقق شعار سال است، خاطرنشان کرد: در این راستا ضروری است اعتمادسازی برای سرمایه‌گذاری در استان به‌صورت ویژه از سوی مدیران پیگیری شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: باید مدیران و مسؤولان خراسان شمالی به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و فعالیت داشته باشند که سرمایه‌گذاران با امنیت بیشتری نسبت به سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی استان اقدام کنند./9314/202/ب2

ارسال نظرات