۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۴۹۰۲۴۲
امام جمعه فاروج تأكيد كرد؛

ضرورت حضور هوشمندانه در انتخابات برای انتخاب اصلح

امام جمعه فاروج با اشاره به در پيش بودن انتخابات، بر ضرورت حضور هوشمندانه و با بصيرت مردم در پاي صندوق‌های رأي تأكيد كرد و گفت: مردم بايد با هوشمندي و بصيرت نسبت به انتخاب فرد اصلح‌ اقدام كنند.
حجت الاسلام قليزاده - امام جمعه فاروج

حجت‌الاسلام عباسعلي قلي زاده، امام جمعه فاروج در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با بيان اينكه انتخابات يك امر سرنوشت‌ساز و مهم براي كشور و تک‌تک مردم است، اظهار داشت: مردم با حضور در پاي صندوق‌های رأي سرنوشت خود را تعيين می‌کنند؛ پس بايد با شناخت صحيح و بصيرت در انتخابات شركت كنند.

وي افزود: هر ملتي در برابر سرنوشت خود مسؤول است و بايد با حضور حداكثري خود و با انتخاب اصلح مطابق با ویژگی‌ها، ضرورت‌ها و نيازها، تكليف خود را نسبت به نظام اسلامي ادا کرده و با انتخاب درست افراد در قالب انتخابات، در سرنوشت كشور هم دخيل باشد.

حجت‌الاسلام قلي زاده اضافه كرد: حضور گسترده و حداكثري در انتخابات نماد وحدت و انسجام يك ملت است كه مردم در قالب آن علاوه بر اينكه سرنوشت خود را در يك امتحان و انتخاب سرنوشت‌ساز تعيين می‌کنند قدرت و عظمت كشور را هم به جهانيان نشان می‌دهند.

وي ادامه داد: به‌ طور يقين انتخاب آگاهانه و با بصيرت فرد اصلح در انتخابات براي تعيين سرنوشت كشور نشان‌دهنده عظمت فكري و هوشمندي يك ملت است كه مسؤوليت سرنوشت خود را قبول كرده و به‌ پای صندوق‌های رأي می‌آیند تا ديگران اجازه دخالت و تعيين سرنوشت آنها را به خود ندهند.

رييس شوراي فرهنگ عمومي فاروج تصريح كرد: با روی كار آمدن انسان‌های اصلح بسياري از مشكلات اجتماعي، معيشتي و غيره جامعه حل شده و جامعه با درايت و هم‌فکری مردم و فرد اصلح مسير پيشرفت و توسعه را در كمترين مدت زماني طي می‌کند.

وي خاطرنشان كرد: انتخابات سالم و درخور شأن ملت ايران جز با حضور حداكثري خود مردم مقدور نیست؛ اما اگر مردم نسبت به سرنوشت خود بی‌اعتنا باشند به‌طور يقين ديگران اجازه دخالت در سرنوشت آنها را به خود داده و سرنوشتي اجباري و مسأله‌دار را به آنها تحميل می‌کنند.

حجت‌الاسلام قلي زاده افزود: البته علاوه بر مردم، نماینده‌های منتخب هم بايد با رعايت قانون و گردن نهادن به مجاري و نهادهای مسؤول به قانون انتخابات و انتخاب مردم احترام گذاشته و مطابق با قانون نظام اسلامي رفتار كنند.

وي ادامه داد: افراد بايد در رقابت‌های انتخاباتي از تبليغات دروغين و شعاري پرهيز كنند و با محور قرار دادن انتخابات سالم از تخريب يكديگر دست برداشته و حب قدرت نداشته باشند و به اين طريق به مردم و سرنوشت كشور اهميت دهند.

حجت‌الاسلام قلي زاده اضافه كرد: نبايد افراد در رقابت‌های انتخاباتي از امكانات و موقعیت‌های رسمي، دولتي و بیت‌المال براي تبليغات خود سوءاستفاده كنند؛ چراکه به اين طريق حقي از بیت‌المال را ضايع، مردم را نسبت به خود و نظام اسلامي بدبين کرده و دشمنان را از اين سوءاستفاده‌ها خوشحال و اميدوار به انحطاط نظام اسلامي می‌کنند./9314/302/ب2

ارسال نظرات