۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۴۹۰۳۷۱
در قم؛

همایش آموزشی معاونان فرهنگی اوقاف سراسر کشور برگزار شد

همایش دو روزه آموزشی توجیهی معاونان فرهنگی و اجتماعی ادارات کل اوقاف و امور خیریه سراسر کشور در قم برگزار شد.
اوقاف

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، دوره آموزشی توجیهی معاونان فرهنگی و اجتماعی ادارات کل امور خیریه سراسر کشور، در مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی(ع) قم برگزار شد.

در این دوره دو روزه 31 نفر از معاونان فرهنگی اجتماعی اوقاف استان‌های مختلف به همراه مدیران ستادی سازمان در حوزه فرهنگی و اجتماعی حضور داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شرفخانی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه، مهندس سلیمانی مدیرکل نظارت و فنی سازمان، حجت‌الاسلام حسینی رئیس مرکز قرآنی سازمان اوقاف، عسکری مدیرکل امور اجتماعی، حجت‌الاسلام شعبانی مدیرکل اعزام مبلغ و موسوی متقی مدیرکل امور فرهنگی سازمان از جمله مدیرانی بودند که در این همایش دو روزه حضور بهم رساندند و برخی از آنها طی سخنرانی‌های جداگانه، مطالبی را حاضران در دوره مطرح کردند.

این دوره با هدف برنامهریزی جهت اجرای اولویتهای برنامهای سازمان اوقاف و امور خیریه طی سال جاری و بیان راهکارهای اجرایی برای تحقق تدابیر و اولویتهای کاری ابلاغ شده از طوی نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف برگزار شد.

ارائه برنامههای مصوب و سالیانه فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه، توسعه و ترویج فرهنگ وقف، اجرای برنامههایی در زمینه عمران و آبادانی بقاع متبرکه که پیگیری امور آنها بر عهده معاونتهای فرهنگی اجتماعی است، اجرای امینانه نیات خیرین، برنامه های فرهنگی سازمان در سطح کشور، سیاستگذاری و برنامهریزی در زمینه تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و توسعه و ترویج ارزشهای انقلابی از دیگر اهداف این دوره آموزشی به شمار می‌روند.

گفتنی است این دوره همه ساله در ابتدای سال برگزار می‌شود و در مورد برخی برنامههای خاص هم به صورت موردی شاهد برگزاری آن هستیم./872/د102/ی

ارسال نظرات