۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۴۹۰۳۸۰
جانشین رییس سازمان اردویی بسیج:

اردوهای راهیان نور، روز به روز در حال توسعه است

سرهنگ پوری با بیان اینکه تفکر بسیج، می تواند عاملی برای قطع کردن دست استکبار از خاورمیانه باشد،گفت: امام خامنه ای،مصداق عینی استکبار را آمریکا معرفی کرده اند.
سرهنگ علی پوری

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد مرکزی راهیان نور کشور، سرهنگ علی پوری جانشین رییس سازمان اردویی بسیج با اشاره به اینکه بسیج جهان اسلام در عراق، سوریه، لبنان، یمن، بحرین و اقصی نقاط عالم با سیاستها و توطئه های استکباری آمریکا در حال نبرد است که به لطف خدا و مدد الهی پیروز خواهد شد، گفت: امام خامنه ای، مصداق عینی استکبار را آمریکا معرفی نموده اند که از انقلاب اسلامی و ملت ایران اسلامی کینه و دشمنی دارد و درصدد توطئه برعلیه جمهوری اسلامی است و تفکر بسیجی، یعنی شناساندن چهره واقعی دشمن و مقابله با نفوذ سیاسی بیگانگان در کشور.
وی ادامه داد: اگر فردی علاقه مند به عزت و سربلندی ایران اسلامی و اعتقاد و علاقمند به استقلال نظام جمهوری اسلامی است، باید ضمن شناختن اهداف نظام سلطه و استکبار که در راس ان امریکاست، با او مبارزه کند و تسلیم زور گویی های امریکا نشود.
سرهنگ پوری خاطر نشان کرد: اهداف امریکا در مقابله با انقلاب اسلامی قابل تامل است که می توان به اهداف شومی همچون نفی حکومت دینی، القا ناکارآمدی نظام سیاسی اسلام، سست کردن ایمان، پایه های اعتقادی و ایمانی مردم، مبارزه با ارزشها و القای بی هویتی و ایجاد روحیه ناامیدی، تضعیف ارکان نظام اسلامی، ایجاد تفرقه و اختلاف در جامعه و... اشاره کرد.
جانشین رییس سازمان اردویی بسیج در پایان با بیان اینکه اردوهای راهیان نور روز به روز در حال توسعه است

افزود: تفکر بسیجی، رمز موفقیت انقلاب اسلامی در طول چند سال اخیر بوده است و با حفظ این تفکر می توان، دست استکبار را از خاورمیانه قطع کرد./872/د102/ی

ارسال نظرات