۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۴۹۰۴۳۷
بذرپاش:

برخی سپرده‌گذاران به علت بی‌تدبیری دولت تمام سرمایه زندگیشان را باختند

به آقای روحانی توصیه می‌کنم صدای مردم زجر دیده و مظلوم را بشنوند و حداقل در این روزهای آخر کمی بیشتر وقت برای حل مشکلات سپرده گذارانی بگذارند که به دلیل بی تدبیری مدیران ایشان بعضا تمام سرمایه زندگیشان را باخته‌اند.
مهرداد بذرپاش

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از فارس، مهرداد بذرپاش، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: این تصویر را سرمایه گذاران موسسه کاسپین از طریق فضای مجازی برایم ارسال کردند. سپرده گذارانی که به اعتبار مجوز بانک مرکزی در این موسسه سرمایه گذاری کردند و حالا که این موسسه با مشکل مواجه شده است بانک مرکزی پاسخگو نیست.

اصلا زیبنده جمهوری اسلامی نیست که نهادهایی که مسئول تعیین اعتبار هستند خودشان را تا این حد بی اعتبار میکنند. متاسفانه به دلیل بی مسئولیتی نهادهای سیاستگذار و ناظر، بانک ها در کشور از مسیر خود خارج شده اند و نه تنها در حال از دست دادن کارکردهای مثبتشان هستند بلکه بعضا کارکردهای جدید مخربی هم در نظام اقتصادی پیدا کرده اند. بانک ها قرار بود در خدمت مردم باشند. در خدمت خانواده ها باشند. در خدمت اقتصاد کشور و کسب و کارها باشند اما امروز آیا چنین است؟

حیف از این همه نیروی جوان و خوشفکر که در بانک ها مشغول به کارند ولی به دلیل ضعف ها و معضلات جدی ساختاری استعدادشان به هدر میرود. ما امروز چاره ای نداریم جز نوسازی ساختارهایی که این همه مشکل برای مردم بوجود آورده.
حقیر به نوبه خودم به سرمایه گذاران این قبیل موسسات قول میدهم حتما در حد توان پیگیر مطالبات به حقشان باشم زیرا همانطور که گفته اند حق گرفتنی است.

به آقای روحانی هم توصیه برادرانه میکنم صدای این مردم زجر دیده و مظلوم را بشنوند و حداقل در این روزهای آخر کمی بیشتر وقت برای حل مشکلات سپرده گذارانی بگذارند که به دلیل بی تدبیری مدیران ایشان بعضا تمام سرمایه زندگیشان را باخته اند./1325//102/خ

ارسال نظرات