۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۴۹۰۴۸۵
عضو اتاق تبلیغ خراسان رضوی:

مرجعی بهتر و کاملتر از قرآن و اهل بیت برای هدایت بشر وجود ندارد

حجت الاسلام اسلامی فر با تأکید بر اینکه مرجعی بهتر و کاملتر از قرآن و اهل بیت برای هدایت بشر وجود ندارد، گفت: از موارد غربت و مظلومیت اهل بیت(ع) این است که با اینکه منبع خیرات و برکات برای بشریت هستند، اما اغلب مردم آنها را غریب گذاشتند.
اسلامی فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام جعفر اسلامی فر، عصر امروز در حرم مطهر رضوی، زیارت، رعایت احترام و اطاعت از فرمایشات اهل بیت(ع) را از حقوق ایشان بر مؤمنان برشمرد و گفت: از دیگر مواردی که حق اهل بیت(ع) بر گردن ما محسوب می شود، نیازردن آنان است.

وی با اشاره به آیه شریفه «إنّ الذین یؤذون اللهَ و رسولَه لَعنَهم الله فی الدنیا و الآخرة و اعدَّ لهم عذابا مهینا» تصریح کرد: کسانی که با اعمال و رفتار خود موجبات اذیت و ناراحتی اهل بیت(ع) را فراهم می کنند در دنیا و آخرت از رحمت خدا به دور هستند بنابراین نباید بگذاریم عمرمان به مسائل عبث و بیهوده بگذرد.

حجت الاسلام اسلامی فر با تأکید بر ضرورت انس خانواده ها با بیانات و احادیث ائمه اطهار(ع)، افزود: این انس و آشنایی خودبخود نگاه و روش و رفتارهای ما را در زندگی به سمت خدا ورضایت اهل بیت(ع) جهت دهی می کند تا مبادا موجبات رنجش خاطرآنان را فراهم کنیم؛ دشمن نیز به این مهم پی برده و به همین دلیل برای جذب جوانان ابتدا آنان را از اهل بیت(ع) جدا و بعد با محتواهای پوچ ذهنشان را انباشته می کند.

عضو اتاق تبلیغ خراسان رضوی با تأکید براینکه غرب جز لهو و لعب، عیاشی و اختلاف افکنی ارمغانی برای ما نداشته است، ادامه داد: تنها مرجعی که به ما اخلاق، تربیت و زندگی می دهد، کلام قرآن و اهل بیت(ع) است و در عالم سخنی بهتر و کاملتر از کلام اهل بیت(ع) برای هدایت ما وجود ندارد.

وی با بیان اینکه چنانکه در زیارت رجبیه آمده است، وقتی از سخنان اهل بیت(ع) پیروی کردیم، در مسیر آنان هدایت خواهیم شد، اظهار کرد: از موارد غربت و مظلومیت اهل بیت(ع) این است که با اینکه منبع خیرات و برکات برای بشریت هستند، اما مردم آنها را غریب گذارده و به سراغ مراجع فانی می روند./202/930/ب1

ارسال نظرات