۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۴۹۰۵۵۹
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان:

جشنواره امام المتقین در لرستان برگزار می شود

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان از برگزاری جشنواره سراسری امام المتقین(ع) خبر داد و گفت: بسترسازی برای جوانان جهت پذیرش امام علی(ع) به عنوان یک الگوی انسان کامل از اهداف برگزاری این جشنواره است.
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی موسوی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری پنجمین جشنواره ملی امام المتقین(ع) در استان خبر داد و گفت: این جشنواره از فردا در خرم آباد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه جشنواره امام المتقین(ع) در محورهای مختلف برگزار می شود، افزود: مهم ترین محوریت برگزاری این جشنواره شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی در نهج البلاغه، نهج البلاغه و شناخت ابعاد سبک زندگی اسلامی است.

مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان عنوان کرد: ترویج معارف ناب علوی در حوزه های اعتقادی و عملی، آشنایی مخاطبان به ویژه نسل جوان با فضائل و مناقب امیرمؤمنان(ع) از جمله اهداف برگزاری جشنواره امام المتقین(ع) است.

وی در ادامه توجه و تبیین توصیه های امام علی(ع) در زمینه های گوناگون بین آحاد مردم به ویژه نسل جوان، زمینه سازی در جهت اندیشیدن در مفاهیم والای کتاب بسیار ارزشمند نهج البلاغه، خطبه غدیر و زیارت امین الله را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره سراسری عنوان کرد.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: شناخت بیشتر و عمیق تر امیرمؤمنان حضرت علی(ع)، بسترسازی برای جوانان جهت پذیرش امام علی(ع) به عنوان یک الگوی انسان کامل و نشر معارف علوی در فضای مجازی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی از برگزاری زیارت امین الله در مساجد سراسر کشور خبر داد و گفت: زیارت امین الله در ایام منتسب به امام المتقین حضرت علی(ع)، ولادت و شهادت آن حضرت و عید سعید غدیر) به ویژه روزهای یکشنبه روز زیارتی حضرت علی(ع) در سطح مساجد و کانونهای فرهنگی و هنری مساجد کشور برگزار می شود.

گفتنی است، جشنواره سراسری امام المتقین(ع) به همت دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد لرستان و با حمایت ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود.

علاقه‌مندان می توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفنهای 33206010 و 33207326 - 066 تماس بگیرند و یا به پایگاه های اطلاع رسانی جشنواره به نشانی  www.emamolmotaghin.ir و www.javananemasajed.ir مراجعه کنند./9459/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات