۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۴۹۰۵۷۴
امام جمعه آیسک مطرح کرد؛

حمایت سیاسی از شبکه های اجتماعی در آستانه انتخابات

حجت الاسلام عرب، با اشاره به اینکه برخی شبکه های اجتماعی در برپایی فتنه ۸۸ نقش بسیاری داشت و بخش عمده ای از حوادث سال ۸۸ از سوی همین شبکه های اجتماعی بود، اظهار کرد: متاسفانه برخی از مسؤولان به دنبال حمایت های خاصی از شبکه های اجتماعی هستند از این رو باید مراقب بود تا دوباره این شبکه ها به حاشیه نروند.
عرب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام عرب، امام جمعه آیسک ظهر امروز در همایش تبیین شاخص های انقلابی گری در حوزه های علمیه و مقابله با نفوذ که ویژه روحانیت، ائمه جمعه و ائمه جماعات خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار داشت:  برخی سایت ها کار مجرمانه انجام می دهند که باید جلوی آن ها گرفته شود و ما باید از نظر جنبه های نرم افزاری و سخت افزاری خود را مجهز کنیم.

وی گفت: گاهی افرادی که در فضای مجازی به دنبال کار فرهنگی هستند دچار فسادی می شوند که در فضای مجازی وجود دارد از این رو باید دقت و مراقبت بیشتری انجام شود.

امام جمعه آیسک با بیان اینکه هجمه دشمنان در فضای مجازی زیاد است، افزود: بسیاری از افراد بدون داشتن برنامه خاصی، وقت خود را در فضای مجازی هدر می دهند.

حجت الاسلام عرب تصریح کرد: کار تشکیلاتی در فضای مجازی در استان باید فراتر از بحث روحانیت انجام شود و از ظرفیت جوانان غیر طلبه نیز در فضای مجازی به درستی استفاده شود.

وی با بیان اینکه انسان باید در عرصه فضای مجازی با سازوکار آن آشنایی لازم داشته باشد، ادامه داد: حوزه هیچ گونه تشکیلاتی در عرصه فضای مجازی ندارد و این یکی از نواقص حوزه علمیه است.

امام جمعه آیسک خاطرنشان کرد: برخی در آستانه انتخابات سال جاری مانند سال 88 از فضای مجازی استفاده می کنند و می خواهند از طریق شبکه های اجتماعی بهره برداری انتخاباتی ببرند.

حجت الاسلام عرب با اشاره به اینکه برخی شبکه های اجتماعی در برپایی فتنه 88 نقش بسیاری داشت و بخش عمده ای از حوادث سال 88 از سوی همین شبکه های اجتماعی بود، اظهار کرد: متاسفانه برخی از مسؤولان به دنبال حمایت های خاصی از شبکه های اجتماعی هستند از این رو باید مراقب بود تا دوباره این شبکه ها به حاشیه نروند./880/ ۲۰۲/ص

ارسال نظرات