۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸
کد خبر: ۴۹۰۷۹۴

تمهيدات مديريت شهري قم در برگزاري باشكوه مراسم اعتكاف در ۲۳ مسجد

مديركل نظارت و هماهنگي امور خدمات شهري شهرداري قم از فراهم‌سازي تمهيدات لازم براي خدمات‌رساني‌ در ۲۳ مسجد ويژه اعتكاف خبر داد.
اعتکاف

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سيدمحسن ميرهادي با بيان اينكه معاونان خدمات شهري مناطق برنامه‌ريزي لازم در زمينه اعتكاف را انجام دادند اظهار كرد: ۲۳ مسجد از سوي ستاد مركزي اعتكاف معرفي شد خدمات براي اين مساجد در دستور كار قرار گرفت.

وي خاطرنشان كرد: آماده‌سازي مساجد و حسينيه‌ها در زمينه برگزاري مراسم اعتكاف صورت گرفت و نظافت مساجد انجام شد.

مديركل نظارت و هماهنگي امور خدمات شهري شهرداري قم با اشاره به ديگر اقدامات ويژه اعتكاف گفت: استقرار تانكرهاي آب شرب در تمام مساجد با هماهنگي با متوليان مساجد صورت گرفت هماهنگي و آماده‌سازي پيرامون اين مساجد در زمينه نظافت، پاكسازي و آذين‌بندي اين مساجد برنامه‌ريزي شد.

وي خاطرنشان كرد: تأمين آب شرب مورد نياز براي مساجد از جمله اقدامات است كيسه‌هاي پلاستيك به ستاد مركزي براي توزيع در سطح مساجد تحويل داده شد.

ميرهادي يادآور شد:‌ برنامه‌ريزي براي جمع‌آوري و انتقال پسماندها در دو نوبت شب و صبح انجام شد و هماهنگي‌هاي لازم با اتوبوسراني براي انتقال معتكفان صورت گرفته است.

وي بازديد مستمر با هماهنگي متوليان مساجد، نظافت و شست‌وشوي كل محوطه و حضور و بازديد همكاران آتش‌نشاني را از ديگر اقدامات در نظر گرفته شده براي ايام اعتكاف ذكر كرد.

مديركل نظارت و هماهنگي امور خدمات شهري شهرداري قم با اشاره به ديگر اقدامات انجام شده در زمينه خدمت‌رساني به متعكفان گفت: شست‌وشو، لايه‌روبي و آهك‌پاشي انهار، تأمين نيرو براي آماده‌سازي و پاكسازي پيرامون مساجد و رنگ‌آميزي جداول و هرس و گلكاري فضاي سبز داخل مساجد از ديگر اقدامات ويژه اعتكاف است.

وي در خاتمه افزود: متولين برگزاري مراسم همكاري لازم را داشته باشند و پسماندهاي خود را در ساعت تعيين شده به محل مربوطه انتقال دهند تا مشكلي در زمينه بهداشت ايجاد نشود./872/د102/ی

ارسال نظرات