۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۴۹۰۸۸۴
آیت‌الله مهمان‌نواز مطرح کرد؛

مطالبه‌گری اقتصاد مقاومتی مهم‌ترین رسالت رسانه‌ها برای تحقق شعار سال

عضو چهار دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: فرهنگ‌سازی، مطالبه‌گری و زمینه‌سازی برای اجرای اصول اقتصاد مقاومتی در کشور مهم‌ترین رسالت رسانه‌ها برای تحقق شعار سال است.
آیت الله مهمان نواز

آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به نقش رسانه‌ها در تحقق شعار سال، اظهار کرد: همه اقشار مختلف مردم و مسؤولان در کنار هم باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال وارد میدان عمل شوند.

وی با اشاره به رسالت اصحاب رسانه برای تحقق شعار سال، اظهار کرد: همه بخش‌های جامعه از جمله اهالی رسانه و مطبوعات باید برای اجرایی شدن اصول اقتصاد مقاومتی در جامعه فعالیت کنند.

آیت‌الله مهمان‌نواز خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی، مطالبه گری و ایجاد فضایی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب مهم‌ترین کارکرد رسانه‌ها در سال جاری است.

وی با اشاره به اینکه رهبری چندین سال متوالی است که موضوع اقتصاد مقاومتی را مطرح می‌کنند، تصریح کرد: اکنون دیگر باید از مرحله شعار و همایش عبور کرده و وارد برنامه عمل و اقدامات اجرایی شویم.

نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رسانه‌ها در این زمینه وظایفی را دارند، اظهار کرد: فرهنگ‌سازی، مطالبه‌گری و زمینه‌سازی برای اجرای اصول اقتصاد مقاومتی در کشور مهم‌ترین رسالت رسانه‌ها برای تحقق شعار سال است که فرهنگ‌سازی در زمینهٔ اقتصاد مقاومتی با تکیه بر تولید داخلی مهم‌ترین آن است.

وی ادامه داد: مطالبه‌گری یکی دیگر از رسالت‌های رسانه در این زمینه است که باید به‌عنوان چشم ناظر و رصدکننده همه بخش‌های جامعه ورود کرده و برای تحقق اقتصاد مقاومتی برنامه‌ریزی کنند.

آیت الله مهمان نواز خاطرنشان کرد: زمانی می‌توانیم اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال را محقق شده بدنیم که اقتصاد ما درون‌زا و متکی بر توان و تولید داخلی باشد و تمام جامعه از آن نفع ببرند.

نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری افزود: اقتصاد مقاومتی باید هم برای مردم و هم برای مسؤولان تبیین شود؛ زیرا اگر مردم از تولید داخلی حمایت نکنند نمی‌توان در این زمینه به نتیجه مطلوب دست یافت./9314/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات