۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۴۹۰۸۹۳
معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

حضور فعال خواهران مبلغ در برگزاری مراسم معنوی اعتکاف

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان از حضور و فعالیت طلاب خواهر استان در برگزاری مراسم معنوی اعتکاف خبر داد و گفت: در راستای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف طلاب، اساتید، مشاوران و دانش آموختگان حوزه علمیه خواهران لرستان فعالیت دارند.
خواهران مبلغ

سمیه عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: برگزاری مراسم معنوی اعتکاف فرصتی مناسب برای ساختن شخصیت معنوی افراد، تقویت ایمان و اعتقادات جوانان است.

وی با اشاره به حضور خواهران طلبه در مساجد استان لرستان تا پایان مراسم اعتکاف، افزود: خواهران طلبه و اساتید به عنوان مبلغ و مربیان حلقه های صالحین فعالیت می کنند.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان ایام اعتکاف را فرصتی مناسب در جهت ساختن شخصیت دختران عنوان کرد و گفت: طلاب خواهر با تبیین ارزشها و تقویت فرهنگ عفاف و حجاب بین قشر خواهر در جهت هدایت شخصیت معنوی دختران نقش آفرین هستند.

وی بیان احکام دین، پاسخگویی به سؤالات دینی و مباحث اعتقادی، پرداختن به مسائل روز جامعه و توجه به امر انتخابات پیش رو در راستای انتخاب فرد اصلح را از دیگر فعالیتهای مبلغان و طلاب خواهر عنوان کرد.

عزیزی در ادامه خاطرنشان کرد: طلاب مبلغ ما در طول سال و به مناسبتهای مختلف در امر تبلیغ فعالیتی گسترده دارند و در زمینه هایی همچون مشاوره دینی، تحکیم بنیان خانواده و فرزندپروری در جهت مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن فعالیت می کنند.

وی تبلیغ را سدی در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان عنوان کرد و گفت: با توجه به گستردگی تلاش دشمن برای ضربه زدن به باور و اعتقادات نسل جوان ضرورت تبلیغ و انجام فعالیتهای فرهنگی در هر برهه ای از زمان احساس می شود.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان با بیان اینکه در ایام اعتکاف که زمانی مناسب برای خودسازی است، با تبیین و ترویج ارزشهای دینی می توان در تحکیم کردن پایه های دینی و اعتقادی نسل جوان نقش آفرین بود و این امر ضرورت تبلیغ را دوچندان می کند.

عزیزی بیان کرد: امید است با ترزیق معنویت در جامعه که از آثار و برکات برگزاری این گونه مراسم است، بتوان در راستای ارتقای اخلاق و معنویت جامعه گام برداشت./9459/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات