۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۴۹۰۹۳۳
مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر:

ستادهای غدیر در کشور تشکیل می شود

ظریف منش، مدیرعامل بنیاد غدیر گفت: بزودی ستادهای غدیر در کشور تشکیل و برنامه ریزی اجرایی و هماهنگی پیرامون برنامه های عمدۀ دهۀ امامت و ولایت آغاز خواهد شد.
غدیر

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین ظریف منش مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر در اولین نشست مدیران و پرسنل بنیاد بین المللی غدیر در سال جاری ضمن تبریک سال جدید که آغازش همراه با ولادت حضرت صدیقۀ زهرا سلام الله علیه و ماه مبارک رجب مزین شده است ، از زحمات و تلاشهای بسیار ارزشمند تمامی خادمان غدیر در کشور بخصوص رؤسای محترم بنیاد در استانها و سازمانها و نهادها ، دبیران محترم اجرایی ، مدیران و کارکنان این بنیاد قدردانی کرد . 

ظریف منش ضمن گرامیداشت یاد و خاطرۀ فقیه مجاهد، عاشق امیرمؤمنان و یار وفادار امام و رهبری حضرت آیت الله خزعلی رحمه الله علیه ، با ارائۀ گزارش مختصری از برخی فعالیتهای برجستۀ بنیاد در سال ۹۵ ، این سال را موفقیت آمیز ارزیابی کرد و گفت: انجام این حجم عظیم از فعالیت های غدیری به دلیل راهبرد بنیاد مبنی بر بهره مندی از انگیزه های دینی مردم ومسئولین و تلاش در جهت شکوفا سازی استعدادهای غدیری است و این راهبرد را موفق و اثربخش ارزیابی کرد .

وی با اشاره به تعداد پرسنل اندک امّا پر تلاش بنیاد افزود : دبیران محترم اجرایی در استانها و پرسنل بنیاد مرکز عمدتا کار برنامه ریزی، هماهنگی و زمینه سازی را به عهده دارند . اما این تلاش و اقدامات دستگاه های اجرایی ، نهادهای انقلابی ، مراکز و مجموعه های فرهنگی مردمی و بویژه مردم ولایتمدار است که امکان انجام یک حرکت ملی را در جهت پاسداشت غدیر و تبیین آن فراهم آورده است . 

مدیر عامل بنیاد  در ادامه گفت : در جلسه ای که محضر حضرت آیت الله جنتی ریاست محترم مجلس خبرگان رهبری و سایر اعضای محترم هیات امناء بنیاد بودیم ایشان و سایر اعضای محترم از فعالیتهای انجام شدۀ تقدیر و تشکر کردند . همۀ این اقدامات نتایج زحمات و تلاشهای شبانه روزی است که شما با عشق و علاقۀ فراوان انجام داده اید که بحمدالله بخوبی در کشور نتایج آن نمایان است . 

ظریف منش ، برگزاری چهارمین جشنوارۀ شعرغدیر ، برپایی چندین همایش علمی ، تشکیل دهها کارگاه آموزشی غدیرشناسی درسراسرکشور ، برگزاری سه کارگاه تربیت مربی غدیرشناسی ، اجرای صدها برنامه فرهنگی و ورزشی ، هماهنگ سازی تشکّل ها و هیأت های مذهبی برای اطعام یک میلیون و دویست هزار نفری در روز غدیر ، برگزاری جشن مباهله و نماز روز عید غدیر و برپایی هزاران مراسم ازجمله ۴۳۰۰۰ برنامه در مدارس کشور را از جمله اقدامات سال ۱۳۹۵ اعلام کرد . 

وی در ادامه ضمن اعلام تصویب برنامه های سال ۹۶ این نهاد در هیات امنای بنیاد افزود : برنامه مصوّب به دفاتر بنیاد در سراسر کشور ابلاغ شده است و با توجه به اینکه درسال گذشته با برگزاری جلسات متعدد با مسئولین فرهنگی کشورهماهنگی و توافقات خوبی داشتیم ، بسترهای مناسبتری برای گسترش فعالیتهای غدیری درسال ۹۶  فراهم شده است . 

مدیرعامل بنیاد غدیر در پایان گفت : بزودی ستادهای غدیر در کشور تشکیل و برنامه ریزی اجرایی و هماهنگی پیرامون برنامه های عمدۀ دهۀ امامت و ولایت آغاز خواهد شد. 

ارسال نظرات