۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۴۹۰۹۴۲
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

مسابقه برای رسیدن به قدرت شایسته نظام اسلامی نیست

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: مسابقه گذاشتن برای کسب قدرت شایسته نظام اسلامی نیست، آن هم در حالی که از مدیران و مسؤولان انتظار می‌رود برای خدمت بهتر به مردم مسابقه بدهند.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار مدیرکل و جمعی از کارکنان بنیاد مسکن و راه و شهرسازی استان، اظهار کرد: مسکن مهم‌ترین دغدغه هر خانواده است؛ به همین دلیل ضروری است دولت‌ها برای ارتقای آرامش خانواده‌ها، به امر مسکن بهای بیشتری دهند.

وی اضافه کرد: زندگی و کار و تلاش هر انسانی برای رسیدن به آرامش خاطر خود و افراد تحت تکفل او است و زمانی که این آرامش وجود نداشته باشد، بسیاری از امور دیگر هم به هم می‌ریزند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: باید مسؤولان و دولتمردان با برنامه‌ریزی‌های مناسب برای ساخت مسکن مورد نیاز خانواده‌ها همت بیشتری کنند تا همه بدانند نظام اسلامی با دردهای جامعه بیگانه نبوده و تا جای ممکن برای رفع مشکلات جامعه قدم برمی‌دارد.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی در ادامه با اشاره به تأثیر چشمگیر سفر رهبر معظم انقلاب به استان در توسعه این خطه، خاطرنشان کرد: لازم است همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بودجه‌ها و اعتباراتی که در سفر رهبری مصوب شد و تاکنون محقق شده است را رسانه‌ای کنند تا مردم استان از برکات سفر پربرکت معظم له مطلع شوند.

وی اضافه کرد: اعتبارات سفر رهبری، به اقتصاد استان خراسان شمالی جانی دوباره داد؛ زیرا در این سفر اعتبارات بسیار خوبی به بخش‌های مختلف استان تعلق گرفت و این اعتبارات جانی دوباره به اقتصاد استان داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: آگاه کردن مردم از برکات سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی، اعتماد و اطمینان آنها به نظام و ولایت را بیشتر می‌کند.

رییس شورای استانی حوزه‌های علمیه خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم، اظهار کرد: مسابقه گذاشتن برای رسیدن به قدرت شایسته نیست، آن هم در حالی که همه مسؤولان و مدیران باید برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم و جامعه مسابقه بدهند.

وی همچنین با اشاره به ضرورت رونق‌دهی به تولید و اشتغال در کشور، افزود: کار مهذب نفوس بوده و اگر جوانان شغل مناسب داشته باشند بسیاری از معضلات اجتماعی و اقتصادی جامعه رفع می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب همه مردم باید در امر تولید احساس مسؤولیت کرده و نقش خود را در راستای تحقق شعار سال به‌درستی ایفا کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در خاتمه از مسؤولان و مهندسان حوزه راه، مسکن و شهرسازی استان خواست تا نسبت به مقاوم‌سازی و استحکام بناهای مسکونی و پروژه‌های عمرانی و جاده‌های استان دغدغه بیشتری داشته باشند./9314/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات