۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۴۹۰۹۸۹
فردا در گردهمایی فعالان قرآنی؛

فعالیت ۱ ساله کارگروه قرآن استان با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تشریح می شود

نشست تخصصی فعالان عرصه قرآنی استان با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی برگزار می شود.
وحید وکیلی

وحید وکیلی، مسؤول کارگروه قرآن و پیگیری مصوبات شورای عالی قرآن آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، اظهار کرد: نشست تخصصی فعالان قرآنی استان فردا با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار می شود.

وی افزود: در این نشست مشکلات و موانع اجرای برنامه های قرآنی بیان و راهکارها و پیشنهادات حل آنها بررسی می شود.

وکیلی گفت: با توجه به سالگرد تشکیل کارگروه قرآنی استان، گزارشی از فعالیت های یک ساله کارگروه قرآن استان در این نشست ارائه می شود.

مسؤول کارگروه قرآن آذربایجان غربی به برنامه های کارگروه قرآن اشاره و خاطرنشان کرد: تشکیل بانک جامع اطلاعات و تهیه سند چشم انداز فعالیت های قرآنی در دست اقدام است.

وی راه اندازی و تقویت کارگروه آموزش شورا در اداره کل آموزش و پرورش و تشکیل مجمع مشاوران قرآنی دستگاه های اجرایی استان را از اقدامات انجام شده اعلام و خاطرنشان کرد: تفاهم نامه همکاری بین مساجد و مؤسسه های قرآنی منعقد شده است تا مؤسسه هایی که مشکل مکان داشتند بتوانند از فضای مساجد استفاده کنند.

قاری بین المللی قرآن کریم با تأکید بر تقویت مؤسسه های قرآنی استان، تصریح کرد: حل مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری اتحادیه مؤسسات قرآنی نیز در دست پیگیری است.

نشست تخصصی فعالان قرآنی آذربایجان غربی فردا، بیست و چهارم فروردین ماه جاری در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار می شود./303/936/ب1

ارسال نظرات