۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۴۹۱۰۳۰

حضور آیت الله محمدی عراقی در جمع معتکفان هرسینی

آیت الله محمدی عراقی با حضور در جمع معتکفان شهرستان هرسین ضمن بازدید از روند برگزاری این مراسم معنوی، حضور در مراسم اعتکاف را فرصتی کم نظیر برای تهذیب نفس و کسب فضایل اخلاقی دانست.
اعتکاف اعتکاف اعتکاف اعتکاف اعتکاف اعتکاف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله محمود محمدی عراقی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در جمع معتکفان حوزه علمیه شهرستان هرسین حضور یافت.

آیت الله محمدی عراقی ضمن بازدید از روند برگزاری مراسم و دیدار با معتکفان، ابراز داشت: اعتکاف فرصتی مناسب برای خودسازی و تقویت نفس است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ماه رجب، فرصتی مناسب برای آماده سازی و تطهیر وجود خود برای ورود به شعبان و پس از آن ماه میهمانی خدا یعنی رمضان است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: باید از فرصتهای موجود بهترین بهره را برای پربار کردن نامه اعمال خود برد و در این ایام مبارک فضیلت اعمال خیر بیشتر بوده و خداوند پاداش ویژه ای برای معتکفان قرار خواهد داد.

آیت الله محمدی عراقی حضور در چنین مراسمی را سعادتی کم نظیر برای بندگان دانست و عنوان داشت: قطعأ حضور در مراسم اعتکاف فیضی عظیم است که از جانب خداوند شامل حال برخی بندگان می شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در پایان اظهار داشت: باید در جوانی به تربیت و تهذیب نفس پرداخت و این فضایل اخلاقی را در تمام عمر خود حفظ و تقویت کرد./857/203/ب2

ارسال نظرات