۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۴۹۱۰۳۹
امام جمعه شربیان:

انتخابات نمایش حمایت مردم از نظام اسلامی است

حجت الاسلام منصوری با تأکید بر حضور پرشور توأم با بصیرت و شناخت کاندیداها، گفت: انتخابات نمایش حمایت و پشتیبانی مردم از نظام اسلامی و نشان دهنده خنثی شدن توطئه های دشمنان نظام اسلامی است.
انتخابات

حجت الاسلام منصوری امام جمعه شربیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان اینکه امتحان بزرگ انتخابات پیش روی ملت بزرگ ایران است، اظهار داشت: حضور همراه شناخت و توأم با بصیرت از کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای شهر مهم و با اهمیت است.

وی ابراز داشت: انتخاب اصلح باید مطابق با ویژگی‌ها، ضرورت‌ها، نیازها و انتقادات سالم و درخور شأن ملت ایران رعایت قانون و گردن نهادن به مجاری و نهادهای مسؤول و پرهیز از تبلیغات دروغ و تخریبی در رقابت‌های انتخاباتی و نیز پرهیز از سوء استفاده از امکانات و موقعیت‌های رسمی و دولتی از بیت المال باشد.

امام جمعه شربیان با تأکید به مردم در انتخاب افراد صالح، متدین، ولایی و پرهیز از حزب بازی از نامزدهای انتخاباتی خواست در صورت پیروزی و شکست به قانون تمکین کنند و در صورت پیروزی خدمت به مردم را بالاترین وظیفه خود بدانند چرا که این مردم ولی نعمت هستند.

وی با بیان اینکه مردم ولی نعمتان مسؤولان کشور هستند و از این رو باید هدف از حضور در مسؤولیت‌ها خدمت به مردم باشد نه اینکه هدف جناح بازی و قدرت طلبی قرار گیرد، بیان داشت: بنابراین مردم نیز باید به کسانی رأی دهند که به فکر مردم و آینده انقلاب، اسلام و ایران هستند.

حجت الاسلام منصوری حضور در پای صندوق‌های رأی را مهم و ارزشمند تلقی کرد و گفت: باید به دنبال حضوری پرشور و با بصیرت باشیم تا بار دیگر دشمنان را مأیوس کنیم، در حقیقت حضور پرشور در انتخابات نشان دهنده شکست توطئه های دشمنان است.

وی با بیان اینکه هدف دشمنان نظام افتراق میان مردم و نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: دشمنان انتخابات مترصد هستند تا میزان مشارکت مردم را ببینند، چرا که هدف توطئه آنها از بین بردن حمایت و پشتیبانی مردمی از انقلاب و نظام اسلامی و حضور در انتخابات پاسخ کوبنده ای به این توطئه ها است.

امام جمعه شربیان با تأکید بر توجه به معیارها و ملاک‌های اصلحیت در انتخاب اشخاص، تصریح کرد: انتخاب درست در حقیقت انتخاب آینده ای درخشان برای کشور و فرزندان این کشور است، بنابراین باید با احساس مسؤولیت بیشتر به دنبال اشخاص اصلح باشیم./854/302/ب2

ارسال نظرات